بنیتز: مطمئنم که راموس می ماند، چون او را می خواهم

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

بنیتز: مطمئنم که راموس می ماند، چون او را می خواهم

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

بنیتز: مطمئنم که راموس می ماند، چون او را می خواهم

رافا بنیتز، سرمربی تیم رئال مادرید بعد از آخرین بازی این تیم در استرالیا مقابل خبرنگاران قرار گرفت و صحبت کرد.

طرفداری- به گزارش AS، وی در مورد مسائل زیر صحبت کرد:

پیـروزی راحت: "تیم در خط حمله بازی خوبی ارائه کرد و در عقب و خط دفاعی نیز کاملاً خوب بودیم. اما همانطور که قبلاً هم گفتم، این پیش فصل است؛ ما در فاز آماده سازی هستیم. اما دیدن اینکه تیم منظم است و سطح خوب خود را حفظ می کند، همیشه رضایت بخش است."

کیفیت حریف: "سیتی پیش فصل خود را قبل از ما شروع کرده است اما برای آنها هم همینطور است - آنها هم در پیش فصل هستند. آنچه در حال حاضر به حساب می آید، جزئیات کوچک است - چیز هایی که در تمرینات روی آنها کار می کنیم. نکته کلیدی این است که بازیکنان با کیفیتی داریم؛ اگر تیم در دفاع مستحکم باشد، می توانیم از کیفیت خود در خط حمله استفاده کنیم."

بیل و کریستیانو تغییر پست می دادند: "ایده ما این است که هر دوی آنها آزادی عمل داشته باشند و بتوانند با هم هماهنگ شوند. در خط دفاعی ما کاملاً خوب عمل کردیم، من از گلی که دریافت کردیم خوشحال نبودم چون باید برای جلوگیری از آن خیلی بهتر عمل می کردیم. در طول نیمه دوم، در مجموع، با لحظات خطرناک زیادی مواجه نشدیم."

کیلور ناواس، انتخاب نخست: "می خواستیم به او فرصت بازی دهیم تا احساس راحتی کند و او خوب کار کرد. ما پیشرفت کاسیا را می بینیم. او عملاً بدون هیچگونه آمادگی به ما ملحق شد و ما در چین به وضعیت او نگاه خواهیم کرد، و هیچ عجله ای وجود ندارد."

مودریچ، با درد تعویض شد: "تقریباً همه بازیکنان از کمی خستگی رنج می برند اما تعویض شدن به همه این امکان را می دهد که هم بازی کرده و هم استراحت کنند."

تور آسیایی: "با تجربه من، سفر هایی با مسافت های طولانی معمولاً عوارضی دارند و به همین دلیل سخت کار کردن در استرالیا بسیار اهمیت داشت. شرایط اینجا بسیار خوب بود. حالا کمی سخت تر خواهد شد، چرا که تقریباً هر سه روز یک بار در چین پرواز خواهیم کرد، جایی که در حال حاضر بسیار گرم و مرطوب است. برای ما مهم بود که اولین هدف خود در استرالیا را کامل کنیم."

سرخیو راموس: "مدتی قبل، وقتی که تازه به تیم ملحق شده بودم، من با ایکر و سرخیو صحبت کردم و از وضعیت آنها آگاه شدم. آنها هم از عقاید من مطلع شدند. سرخیو از روز اول می داند که می خواهم بماند و مطمئنم که خواهد ماند."

داوید ده خیا؟ "نمی دانم، او اینجا نیست، او بازیکن رئال مادرید نیست و بنابراین من چیزی نمی دانم. من معمولاً هر روز با فن خال صحبت نمی کنم. در هر بازی من دروازه بان دارم و خوشحالم."

کریستیانو رونالدو: "هرکس که فوتبال بازی کرده باشد و درک کند که در تمرینات چه می گذرد، می تواند ببیند که او بازیکنی متعهد و فعال است و گلزنی می کند."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 3 مرداد 1394 | 10:37 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.