رئال مادرید 4-1 منچستر سیتی؛ ترک استرالیا با عملکردی مثبت

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رئال مادرید 4-1 منچستر سیتی؛ ترک استرالیا با عملکردی مثبت

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رئال مادرید 4-1 منچستر سیتی؛ ترک استرالیا با عملکردی مثبت

 

شــرح بازی

دو تیم آخرین بازی خود در کشور استرالیا را برگزار می کردند، در حالیکه رئال مادرید در دیدار نخست مقابل رم در ضربات پنالتی شکست خورده بود و سیتی نیز در ضربات پنالتی رم را شکست داده بود. مادریدی ها با ترکیب اصلی و کامل خود بازی را خیلی خوب و مسلط آغاز کردند و در دقیقه '22 توسط بنزما به گل اول دست یافتند. سه دقیقه بعد پای کریستیانو رونالدو هم به گلزنی باز شد. در حالیکه فابیان دلف، خرید جدید سیتیزن ها به دلیل مصدومیت جای خود را به ناواس داد.

حملات رئال مادرید ادامه داشت و بازی تحت کنترل این تیم بود تا اینکه در دقیقه '44 کرنر ارسالی ایسکو نیز با ضربه سر په په وارد دروازه هارت شد؛ از نکات جالب نیمه نخست هو شدن استرلینگ از سوی اکثریت ورزشگاه و درگیری گرت بیل با مو های خود در جریان بازی بود! در درقیقه '45 سرخیو راموس بیرون محوطه جریمه به شکلی مضحک مرتکب خطای هند شد، اما داور به اشتباه آن را داخل محوطه تشخیص داده و پنالتی اعلام کرد تا یحیی توره دروازه را باز کرده و نیمه اول را 3-1 خاتمه بخشد.

با آغاز نیمه دوم، رافا بنیتز تعویض هایی انجام داده و کاسمیرو، دنیلو، خسه و واران را به میدان فرستاد و به ترتیب مودریچ، کارواخال، بنزما و په په را بیرون کشید. سیتی در این نیمه هجومی تر آغاز کرد، اما رفته رفته باز هم رئال مادرید صاحب توپ و میدان شد و یک بار هم روی همکاری ایسکو و رونالدو دروازه هارت را باز کرد که باز هم به اشتباه آفساید گرفته شد. در دقیقه '65 هم رونالدو، راموس، بیل، مارسلو را بیرون آمدند.

در دقیقه '73 رئال مادرید توسط بازیکن تعویضی خود، دنیس چریشف به گل چهارم هم دست یافت تا کار سیتی کاملاً تمام شود. رئال مادرید با این پیروزی در این تورنمنت 4 امتیازی شد و برنده این مسابقات سه تیمی شد.

شــرح گل ها

  دقیقه '22 (کریم بنزما)(1-0): ارسال پای راست بیل از سمت راست با ضربه قیچی بنزما همراه شد که توپ به زیبایی به گوشه دروازه راه یافت.

  دقیقه '25 (کریستیانو رونالدو (2-0): پاس پشت دفاع فوق العاده از تونی کروس، در محوطه جریمه خلوت منچستر سیتی به رونالدو رسید تا وی با یک ضربه چیپ علیرغم دخالت هارت، توپ را وارد دروازه کند.

  دقیقه '44 (په په)(3-0): ارسال کرنر ایسکو از سمت راست با پرواز بلند و ضربه سر خوب مدافع پرتغالی درون دروازه هارت قرار گرفت.

  دقیقه '2+45 (یحیی توره)(3-1): پنالتی به دست آمده برای سیتزین ها را خلاف جهت حرکت ناواس درون دروازه قرار داد.

  دقیقه '73 (دنیس چریشف)(4-1): حرکت زیبای ایسکو که از سمت راست محوطه آغاز شد، با ارسال وی به دهانه دروازه همراه شد تا چریشف به راحتی دروازه خالی را باز کند.

ترکیب اولیه دو تیم
ناواس؛ مارسلو، راموس، په په، کارواخال؛ کروس، مودریچ، ایسکو؛ بیل، بنزما، رونالدو
هارت؛ کولاروف، هومفریز، دنایر، سانیا؛ فرناندو، توره، دلف، نصری، سیلوا، استرلینگ

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 2 مرداد 1394 | 17:37 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.