پازل پيچيده دروازه رئال مادريد، ناواس، كاسيا يا حتى دخيا !

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

پازل پيچيده دروازه رئال مادريد، ناواس، كاسيا يا حتى دخيا !

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

پازل پيچيده دروازه رئال مادريد، ناواس، كاسيا يا حتى دخيا !

طرفدارى- كيلور ناواس اين روزها از شرايط نامطمئنى در رئال مادريد برخوردار است، چون با اينكه بعد از جدايى ايكر كاسياس پيراهن شماره يك رئال مادريد به وى تعلق گرفته است اما با جذب كيكو كاسيا ترديدهايى در زمينه حضور وى در تركيب اصلى رئال مادريد به وجود آمده است.

بدون شك نبرد سختى در انتظار ناواس كه بعد از درخشش با تيم ملى كاستاريكا در جام جهانى 2014 برزيل توسط مادريدى ها از تيم لوانته جذب گرديد، براى قرار گرفتن در تركيب اصلى تيم خواهد بود وحتى ممكن است در پايان به قيمت جدايى وى از رئال مادريد بدل گردد. چون كيكو كاسيا سنگربان جديد مادريدى ها كه به مبلغ شش ميليون يورواز اسپانيول به خدمت گرفته شده محصولى از آكادمى جوانان باشگاه رئال مادريد به حساب مى آيد و به همين دليل در سطح باشگاه از طرفداران زيادى برخوردار است، مطبوعات اسپانيايى نيز گزارش داده اند كه رافائل بنيتز سرمربى تيم هم ترجيح مى دهد كه كاسيا دروازه بان اصلى تيم باشد.كيلور ناواس در فصل گذشته نيز همواره در سايه ايكر كاسياس قرار داشت و تنها توانست در يازده بازى رسمى مادريدى ها، دروزاه بان اصلى تيم لقب گيرد.

كيكو كاسيا بعد از جذب توسط رئال مادريد ادعاى خود براى تبديل شدن به سنگربان اصلى تيم را علنى نمود و به نحوى پيامى براى كيلور ناواس ارسال كرد:"من مى خواهم بازى هاى زيادى انجام دهم، هدف من تبديل شدن به سنگربان اصلى رئال مادريد است."، بر خلاف كاسيا كه اعتماد به نفس خاصى از خود بروز داده، ناواس اما در اين روزها كمى نامطمئن به نظر مى رسد. براى نمونه در بازى دوستانه اخير رئال مادريد مقابل رم اين سنگربان كاستاريكايى تا حدودى پر استرس و عصبى بود و در واكنش هاى خود نيز چندان مطمئن به نظر نمى رسيد.

اما حضور سنگربانى بزرگتر به نام داويد دخيا در رئال مادريد جايگاه اين دو رقيب را تهديد مى نمايد،  رئال مادريد همچنان در حال نبرد براى جذب دخيا از منچستريونايتد است و سران اين باشگاه اميدوار هستند كه بتوانند در اين تابستان وى را به عنوان سنگربان جديد خود در سانتياگو برنابئو معرفى نمايند. مذاكرات پيچيده اى بين دو باشگاه بر سر اين انتقال برگزار شده و احتمال اينكه دخيا در اين تابستان به مادريد بپيوندد بسيار كم به نظر مى رسد، با اين وجود سران مادريدى از اين امكان برخوردار هستند كه تابستان آينده داويد دخيا را به عنوان بازيكن آزاد به كادر تيم خود اضافه نمايند.

اين واقعيت كه باشگاه رئال مادريد به جذب فورى داويد دخيا اميدوار است، نشان مى دهد كه سران اين باشگاه اعتماد بى حد و مرزى به ناواس براى محافظت از دروازه تيم ندارند، با اينكه بعد از جدايى ايكر كاسياس اسطوره باشگاه، پيراهن شماره يك تيم به كيلور ناواس تعلق گرفته است. ناواس براى درخشش نياز به احساس اطمينان از جانب سرمربى دارد و البته اين امكان نيز وجود دارد كه در صورت جذب دخيا در همين تابستان، ناواس در ليست فروش باشگاه رئال مادريد قرار گيرد، مطبوعات اسپانيايى حتى در روزهاى اخير خبر از تمايل باشگاه منچستريونايتد به معاوضه داويد دخيا با كيلور ناواس داده اند.

با وجود تمامى اين احتمالات ناواس سعى دارد كه جذب احتمالى ناواس را كم اهميت جلوه دهد:"من بايد خودم را در مقابل تمامى رقبا به اثبات رسانم و براى من نام ها چندان مهم نيستند، تمام تلاش خود را خواهم كرد تا به من براى قرار گرفتن در تركيب اصلى اعتماد شود." اما ناواس خود به خوبى مى داند كه سران و كادر مربى گرى باشگاه در آرزوى جذب داويد دخيا هستند. در فصل گذشته ناواس در ديدارهايى كه در تركيب رئال مادريد حاضر شد به خصوص در موقعيت هاى تك به تك واكنش قابل قبولى از خود به نمايش گذاشت، اما وى با قد 1.85 سانتى خود تا حدودى از لحاظ فيزيكى كوچكتر از دخيا و حتى كاسيا است كه اين مسئله مى تواند به ضرر اين سنگربان كاستاريكايى بدل گردد، به علاوه وى در قياس با دو سنگربان ديگر به خصوص در فصل گذشته چندان فرصت بازى نداشته و از تجربه كافى حضور در ديدارهاى بزرگ و سطح بالا برخوردار نيست.

با همه اين تفاسير هم ناواس و كاسيا انتخاب دوم و برنامه ب سران رئال مادريد محسوب مى گردند و آنها تنها زمانى مجبور به اعتماد به اين دو دروازه بان خواهند شد كه با پيشنهادات خود در جذب داويد دخيا از منچستريونايتد ناكام بمانند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 2 مرداد 1394 | 17:37 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.