مودریچ: مطمئنم که راموس می خواهد بماند؛ تمرینات بنیتز سخت و جالب است

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

مودریچ: مطمئنم که راموس می خواهد بماند؛ تمرینات بنیتز سخت و جالب است

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

مودریچ: مطمئنم که راموس می خواهد بماند؛ تمرینات بنیتز سخت و جالب است

لوکا مودریچ همراه با رافا بنیتز در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار مقابل منچستر سیتی شرکت کرد و به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد:

طـرفداری- به گزارش AS، صحبت های هافبک کروات رئال مادرید را می خوانیم:

- اهداف:

می خواهیم در هر بازی پیشرفت کنیم و می خواهیم به مربی جدید نشان دهیم که چه توانایی هایی داریم. نتایج در پیش فصل چندان اهمیت ندارند. ما فقط می خواهیم بهتر شویم. اگر پیروز شویم، فوق العاده است اما مهم این است که طبق خواسته مربی بازی کنیم. ما خوب کار می کنیم، دو بار در روز تمرین داریم و این سخت است. مفهوم پیش فصل همین است، جلسات تمرینی خوب و جالب هستند و کار با توپ زیادی داریم.

- مصدومیت:

فصل گذشته سخت بود. من از دو مصدومیت جدی رنج بردم و بهتر است فراموشش کنم. من خوب و بدون درد کار می کنم. می خواهم تا جایی که می توانم به مربی و تیم کمک کنم.

- رافا بنیتز:

همه ما به فصل پیش رو نگاه می کنیم و خوب کار می کنیم. گاهی اوقات بازیکنان مشتاق به انجام کار های تاکتیکی نیستند اما این نظم و انضباط در طول لحظات سخت بازی به شما کمک می کند. هیچ مشکلی با این مسئله وجود ندارد.

- منچستر سیتی:

من بار ها مقابل سیتی بازی کرده ام. اوضاع به شکل فوق العاده ای زیر نظر مالکان جدید تغییر یافته است. آنها سرمایه گذاری سنگینی در این باشگاه کرده اند و به تیمی موفق در انگستان تبدیل شده اند. من بازی روز گذشته آنها مقابل آ.اس رم را ندیدم.

- غافلگیری از بنیتز:

نه در کل. این اولین باری است که ما فرصت شناخت یکدیگر را به دست می آوریم و احساسات خوب هستند. به من گفته شده که او بسیار پر توقع است و این برای بازیکن چیز مثبتی است. امیدوارم همه چیز خوب پیش برود و ما فصل موفقی پیش رو داشته باشیم.

- سرخیو راموس:

امیدوارم سرخیو بماند چرا که بازیکن بسیار مهمی برای ما می باشد، و کاپیتان و لیدر ما در داخل و خارج از زمین است. او خوشحال به نظر می رسد و من احساس می کنم که خواهد ماند. مطمئنم که او هم می خواهد بماند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 1 مرداد 1394 | 21:2 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.