کنفرانس مطبوعاتی پرز: برخی به دنبال فرصت برای انتقاد از ما هستند؛ کاسیاس غیر قابل جایگزین است

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کنفرانس مطبوعاتی پرز: برخی به دنبال فرصت برای انتقاد از ما هستند؛ کاسیاس غیر قابل جایگزین است

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کنفرانس مطبوعاتی پرز: برخی به دنبال فرصت برای انتقاد از ما هستند؛ کاسیاس غیر قابل جایگزین است

طـرفداری-

در طول 25 سال گذشته، او با رفتار بی عیب و نقص خود احترام و محبت ما را به دست آورده است. او بهترین دروازه بان تاریخ رئال مادرید و فوتبال اسپانیا است. ایکر ما را ترک می کند چون این خواست خودش بود. هیچکس از رئال مادرید خواستار جدایی او از باشگاه نبود. او پیشنهادی داشت و از ما خواست که آن را بررسی کنیم. کاسیاس این حق را دارد که باشگاه به خواسته اش گوش کند. وقتی ایکر گفت که می خواهد مرحله جدیدی را در کارنامه اش شروع کند، او را درک کردم. آرزو داشتم که او در رئال مادرید بازنشسته شود، اما تصمیم او را درک می کنم.

هواداران رئال مادرید، کاسیاس را به عنوان یکی از مهمترین بازیکنان تاریخ این باشگاه خواهند شناخت. او یک خداحافظی ساده و مختصر می خواست، و ما روی یک دیدار خداحافظی برای ادای احترام به او کار می کنیم. من از سال 2000 به انتقادات عادت کرده ام. دوست داشتم که برای تمام بازیکنانی که رئال مادرید را ترک کرده اند، یک مراسم برگزار کنم، اما ایکر یک مراسم خیلی ساده می خواست. من دوست داشتم مراسمی با حضور بازیکنان فعلی برگزار شود. سپس، ایکر به تنهایی یک کنفرانس مطبوعاتی ترتیب داد. من این نوع مراسم خداحافظی را در ذهن داشتم و به همین خاطر از او خواستم تا شرکت کند و او پاسخ مثبت داد. علی رغم آنچه که می گویند، رابطه ما خوب است و هیچوقت مشکلی با او نداشته ام و رفتار و نگرش او همواره نمونه بوده است.

ما با پورتو در مورد برگزاری دیداری دوستانه در تاریخ 12 آگوست و در جام سانتیاگو برنابئو صحبت کرده ایم. ما قرارداد را امضاء کرده ایم، و این مسابقه در زمان معین برگزار خواهد شد. این باشگاه معتبرترین باشگاه جهان است. همچنین پیدا کردن بازیکنی مثل ایکر کاسیاس که 25 سال در یک تیم سپری کرده باشد، سخت است. برخی افراد هستند که از من خوششان نمی آید و از هر فرصتی برای انتقاد کردن استفاده می کنند. ممکن است گاهی اوقات ما هم کار های اشتباهی انجام داده باشیم، و من این را انکار نخواهم کرد. ایکر برای همیشه در قلب هواداران مادرید خواهد بود. رائول هم مثل کاسیاس فکر می کرد که می تواند کارنامه اش را به دور از رئال مادرید ادامه دهد.

ایکر این حق را به دست آورده که درخواست جدایی دهد. بازیکنانی با قرارداد های موجود هستند که باشگاه نمی خواهد آنها را بفروشد، و آنها فروخته نخواهند شد. نمی دانم در مورد ایکر چه چیز هایی گفته می شود، اما من همیشه از بازیکنان خود دفاع کرده ام. داوید ده خیا دروازه بان بزرگی است اما به باشگاه تعلق دارد که یکی از دوستان ما است. من چیزی برای گفتن در مورد ده خیا ندارم. ایکر کاسیاس غیر قابل جایگزین است. کاسیاس همیشه برای ما افسانه ای خواهد بود.

وقتی هواداران به اسطوره های خود عشق نمی ورزند، حتماً یک جای کار می لنگد. من این را دوست ندارم و همیشه هم گفته ام. من همیشه از گروه های کوچکی که چنین رفتاری دارند انتقاد کرده ام. همه بازیکنان ما بخشی از این باشگاه هستند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 22 تير 1394 | 19:6 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.