آخرین اخبار نقل و انتقالات رئال مادرید در تابستان 2015

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

آخرین اخبار نقل و انتقالات رئال مادرید در تابستان 2015

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

آخرین اخبار نقل و انتقالات رئال مادرید در تابستان 2015

ورودی ها

در قسمت ششم و در اولین بخش از اسپانیا، رئال مادرید را مورد بررسی قرار خواهیم داد. کهکشانی ها که بعد از اخراج آنچلوتی، با بنیتز فصل بعد را آغاز خواهند کرد، تاکنون چهار بازیکن را جذب کرده اند. نخست، دنیلو، مدافع راست سابق باشگاه پورتو، در ماه آپریل قرارداد خود را رئال را رسمی کرد و سپس، لوکاس وازکز، بازیکن دیگری بود که به جمع بازیکنان رئال پیوست. رئال همینطور کاسیمیرو را با 7.5 میلیون یورو، از پورتو به تیم خود بازگرداند. در آخر، مارکو آسنسیو نیز پس از نیم فصل قرضی خود در مایورکا، رسما به جمع بازیکنان رئال اضافه شد.

خروجی ها

شاید یکی از غم انگیزترین اتفاقات چندین فصل اخیر، در این فصل از نقل و انتقالات برای رئال مادرید افتاد و ایکر کاسیاس، کاپیتان و اسطوره این باشگاه، سرانجام پس از کش و قوس های فراوان، بعد از 25 سال از جمع بازیکنان رئال جدا شد و به پورتو پیوست. همینطور سامی خدیرا نیز با اتمام قرارداد خود، به عنوان بازیکن آزاد به یوونتوس پیوست. گفتنی است که آلوارو مدران نیز به طور قرضی به ختافه پیوست و خاویر هرناندز نیز پس از اتمام دوره قرضی اش، به منچستریونایتد بازگشت.

شایعات و احتمالات

مهم ترین شایعه پیرامون رئال مادرید، شایعه مربوط به انتقال دیوید دخیا، دروازبان منچستریونایتد به این تیم است که حتی گفته می شد توافقات این انتقال نیز صورت گرفته است. البته به نظر می رسد که کیکو کاسیا، به عنوان یک دروازبان دیگر در لیست رئال وجود دارد و کهکشانی ها به دنبال به خدمت گیری وی هستند. البته رئال در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان، همینطور به دنبال ستاره یورو زیر 21 سال اروپا، ویلیام کاروالیو نیز بوده است. 

همینطور به نظر می رسد که رئال، آسیر ایارامندی، هافبک خود را به لیورپول واگذار کند و همینطور صحبت هایی از پیوستن کیلور ناواس، دروازبان دوم فصل گذشته رئالی ها، به رم در روزهای اخیر به میان آمده است. همینطور یکی از خبرهای عجیب که در هفته های اخیر بر روی خروجی رسان هها قرار گرفت، رد پیشنهاد 99.5 میلیون یورویی منچستریونایتد، برای گرث بیل بود. منچستری که علاقه مند به جذب سرخیو راموس، مدافع رئال مادرید، نیز بود اما حاضر به پرداخت مبلغ درخواستی این تیم برای این بازیکن نشده است.

جدول ورودی ها و خروجی های قطعی رئال مادرید در فصل 2015/16
نام بازیکن مبدا مقصد نوع انتقال رقم انتقال مدت قرارداد
کاسیمیرو پورتو رئال مادرید دائمی 7.5 میلیون یورو 2 سال
دانلیو پورتو رئال مادرید دائمی 31.5 میلیون یورو 6 سال
مارکو آسنسیو مایورکا رئال مادرید دائمی 3.5 میلیون یورو  5 سال
لوکاس وازکز اسپانیول رئال مادرید دائمی 1 میلیون یورو 5 سال
سامی خدیرا رئال مادرید یوونتوس دائمی رایگان 4 سال
آلوارو مدران رئال مادرید ختافه قرضی - -
ایکر کاسیاس رئال مادرید پورتو دائمی - 2 سال

طرفداران رئال اکنون در حال پیگیری نقل و انتقالات تیمشان هستند تا ببیند آیا مسئولان این تیم بالاخره موفق به جذب دخیا و یا یک دروازابن مطمئن خواهند شد؟ رئال در چه پست های دیگری تقویت خواهد شد و چه بازیکنانی این تیم را در تابستان 2015 ترک خواهند کرد. برای اطلاع از آخرین اخبار نقل و انتقالات منچسترسیتی و سایر تیم ها، به صفحه نقل و انتقالات طرفداری مراجعه کنید و با ما همراه باشید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 22 تير 1394 | 12:36 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.