واکنش رسانه های دنیا به خبر جدایی ایکر کاسیاس از رئال مادرید

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

واکنش رسانه های دنیا به خبر جدایی ایکر کاسیاس از رئال مادرید

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

واکنش رسانه های دنیا به خبر جدایی ایکر کاسیاس از رئال مادرید

ساعاتی قبل، خبررسمی جدایی ایکر کاسیاس از رئال مادرید و پیوستن وی به پورتو پرتغال اعلام شد که واکنش رسانه های سرتاسر دنیا را به همراه داشت. در زیر، واکنش برخی از آن ها را می خوانیم:

طرفداری- انتقال کاسیاس به پورتو، شب گذشته رسما اعلام شد و این بازیکن امروز در کنفرانس خبری پس از این رویداد حاضر شد که این کنفرانس، همراه با گریه کردن وی بود. حالا نگاهی به واکنش چند خبرگذاری معروف دنیا به این انتقال می اندازیم:

گاتزتا دلو اسپورت، چاپ ایتالیا:

ایکر-رئال مادرید؛ پایان یک عصر، یک خداحافظی دردناک.

 اکیپ، چاپ فرانسه:

آیا کاسیاس از رئال مادرید بیرون انداخته شد؟ کاسیاس و رئال راه خود را از هم جدا کردند. باشگاه رئال مادرید باردیگر افتخارات کسب شده توسط دروازه بان را برشمرد و حالا راه ده خیا برای پیوستن به رئال مادرید هموار شده است.

 گاردین، چاپ انگلیس:

کاسیاس با چشمانی گریان انتقال خود به پورتو را رسماً اعلام کرد. او با پیراهنی به رنگ آبی تیره در مقابل خبرنگاران جمع شده در برنابئو، حاضر شد. بازیکن 34 ساله، که حالا به پورتو رفته است، بارها این جمله که از رئال مادرید به خاطر این که به من همه چیز داد تشکر می کنم را تکرار کرد.

 اسپورت بیلد، چاپ آلمان:

کاسیاس با اشک های خود تنها بود. مراسم قدردانی برگذار شده از وی بدون هیچ یک از اعضای حال حاضر باشگاه انجام شد. ایکر بعد از این که اعلام کرد رئال را پس از 25 سال ترک می کند، به گریه افتاد.  او با طرفداران رئال که برضد او سوت می زدند جنگید و حالا به لیگ پرتغال می رود، جایی که از او استقبال گرمی خواهند کرد.

آ بولا، چاپ پرتغال:

 ایکر کاسیاس بعد از 25 سال دروازبانی رئال مادرید، از این تیم خداحافظی کرد. او در کنفرانس مطبوعاتی خود که در آن پایان یک عصر را اعلام کرد، مقداری گریه کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 22 تير 1394 | 12:34 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.