کنفرانس مطبوعاتی ایکر کاسیاس: هرجا که بروم زنده باد مادرید سر خواهم داد

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کنفرانس مطبوعاتی ایکر کاسیاس: هرجا که بروم زنده باد مادرید سر خواهم داد

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کنفرانس مطبوعاتی ایکر کاسیاس: هرجا که بروم زنده باد مادرید سر خواهم داد

طـرفداری- به گزارش Football-espana، صحبت های اسطوره مادریدی ها را می خوانیم:

اول از همه، از شما به خاطر ملحق شدن به من در این لحظه خاص تشکر می کنم. من به این ورزشگاه بزرگ آمده ام تا با همه شما و به خصوص با رئال مادرید خداحافظی کنم. همانطور که می دانید، از روز شنبه من دیگر بازیکن رئال مادرید نیستم. به دو دلیل به پورتو می پیوندم. دلیل اول علاقه مندی از سوی باشگاه پرتغالی برای جذب من بود و دلیل دوم محبتی است که در روز های اخیر از سوی آنها دریافت کرده ام. من از این علاقه بسیار خوشحال و راضی هستم، و هر کاری که بتوانم انجام خواهم داد تا تمام عناوین ممکن را همراه با پورتو فتح کنیم.

حالا می خواهم لوس بلانکوس را مورد خطاب قرار دهم. بعد از 25 سال دفاع از نشان بهترین تیم دنیا، این روز سخت فرا رسید تا با باشگاهی که همه چیز به من داده بود خداحافظی کنم. به نظر می رسد که همین دیروز بود که برای اولین بار پیراهن رئال مادرید را به عنوان کودکی 9 ساله به تن کردم. رؤیای من به حقیقت پیوست. در طول این مدت، ما خندیدیم، گریه کردیم، بردیم، باختیم،... این باشگاه همچنین به عنوان یک فرد مرا شکل داد و کمک کرد تا با ارزش هایی مثل احترام، رفاقت و به طور کلی، فروتنی، رشد کنم. من همیشه سعی کردم ارزش های آنها را حمل کنم.

در طول این سال ها، من لحظات منحصر به فردی را تجربه کردم. دوستان فوق العاده ای را پشت سر گذاشتم، اما می دانم که همیشه می توانم روی آنها حساب کنم. همچنین می خواهم از تمام مربیان خود تشکر کنم. من همه آنها را به خاطر تمام چیز هایی که یاد گرفته ام به یاد دارم. همچنین می خواهم از کادر های فنی مختلف و کل مجموعه باشگاه، که بخشی از رئال مادرید بودند و توصیه هایی برای من داشتند و در لحظات بد مرا درک کردند تشکر کنم. آنها دیده نمی شوند اما همیشه آنجا هستند.

از خانواده و پدر و مادرم به اضافه پسر و همسرم تشکر می کنم که همیشه طرف من بوده اند.می خواهم این چند خط آخر را به مادریدیسمو ها اختصاص دهم. به خاطر حمایت بی قید و شرط، کمک کردن به من برای بالا بردن عناوین قهرمانی و بودن در اینجا تشکر می کنم. صرف نظر از اینکه دروازه بان خوبی بودم یا بد، امیدوارم مردم همیشه با تمام معایب و خصوصیاتم به عنوان فردی خوب از من یاد کنند. از شما خیلی، خیلی، خیلی ممنونم. هیچوقت نمی توانم شما را فراموش کنم. هرجا که بروم شما را دنبال خواهم کرد، و 'زنده باد مادرید' را فریاد خواهم کشید. من خداحافظی نخواهم کرد چون باید به زودی در اینجا دوباره همدیگر را ملاقات کنیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 21 تير 1394 | 19:2 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.