واران: کریستیانو تفاوت ها را رقم می زند و حضورش حیاتی است

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

واران: کریستیانو تفاوت ها را رقم می زند و حضورش حیاتی است

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

واران: کریستیانو تفاوت ها را رقم می زند و حضورش حیاتی است

طرفداری- به دنبال عملکرد خیره کننده کریستیانو رونالدو در هفته های اخیر، رافائل واران، مدافع جوان رئال مادرید اظهار داشت که وی ستاره بی چون و چرای مادریدی ها محسوب می شود.

روز شنبه و در جریان پیروزی 2-0 رئال مادرید مقابل ویارئال، کریستیانو رونالدو یک بار دیگر گلزنی کرد تا شمار گل های خود در فصل 2014/15 لالیگا را به 10 گل در 5 بازی برساند و واران تأکید کرده است ستاره پرتغالی نقشی حیاتی در تیم رئال مادرید دارد.

واران به وبسایت رسمی باشگاه رئال مادرید گفت: "کریستیانو واقعاً در فرم خوبی قرار دارد و این برای تیم بسیار خوب است. این پیروزی بسیار مهم بود. بازی کردن در مقابل ویارئال همیشه سخت بوده است اما ما در خط دفاع و حمله مؤثر عمل کردیم و امیدوارم که به همین ترتیب به کار خود ادامه دهیم."

این مدافع فرانسوی بعد از کلین شیت کاسیاس در ال مادریگال، به تمجید از کاپیتان مادریدی ها نیز پرداخت و گفت: "کاسیاس در فرم بسیار خوبی است، امروز ما یک کلین شیت ثبت کردیم و این برای ما اهمیت دارد. این برای تیم خوب است."

واران اکنون سومین دیدار متوالی خود به عنوان مدافع ثابت رئال مادرید را پشت سر گذاشت. او در این رابطه گفت: "من همیشه می خواهم که بازی کنم و این طبیعی است. امیدوارم همچنان به بازی کردن ادامه دهم و بهترین عملکردم را برای تیم ارائه کنم چرا که این وظیفه من است. اگر په په بازی کند، باز هم امیدوارم که عملکرد خوبی برای تیم داشته باشد. بدون شک از تمدید قرارداد با رئال مادرید احساس بسیار خوبی دارم."

رئال مادرید در حال حاضر با 12 امتیاز از شش مسابقه در رده پنجم جدول قرار دارد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 6 مهر 1393 | 17:29 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.