کریستیانو رونالدو بیشتر از 14 تیم حاضر در لالیگا گلزنی کرده است کریستیانو رونالدو بیشتر از 14 تیم حا

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کریستیانو رونالدو بیشتر از 14 تیم حاضر در لالیگا گلزنی کرده است کریستیانو رونالدو بیشتر از 14 تیم حا

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کریستیانو رونالدو بیشتر از 14 تیم حاضر در لالیگا گلزنی کرده است کریستیانو رونالدو بیشتر از 14 تیم حا

طرفداری- کریستیانو رونالدو در ابتدای فصل مهار ناپذیر نشان می دهد.

بنا به گزارش AS، او در 29 سالگی همچنان در حال شکستن رکورد های خود می باشد و به ثمر رساندن 10 گل در 5 مسابقه گویای این مسئله است (او در دیدار مقابل سوسیداد که با شکست رئال مادرید همراه شد، غایب بود). شاهکاری که تقریباً برای بازیکنان دیگر غیر قابل دسترسی است، اگر نگاهی به آمار و ارقام بیاندازید.

و ستاره پرتغالی، با انتظار به اتمام رسیدن بازی های این هفته لالیگا، بیشتر از 14 تیم حاضر در لیگ گلزنی کرده است. تنها تعداد گل های والنسیا، بارسلونا، اتلتیکو مادرید و سلتاویگو بیشتر از اوست و شمار گل های رایو وایکانو با وی برابر است.

کریستیانو هرگز نتوانسته بود که در 6 مسابقه ابتدایی به 10 گل دست پیدا کند. در دو فصل گذشته ما شاهد 6 گل در همین مقطع از فصل بودیم و در فصل 2011/12 او به عدد 7 رسیده بود. یک سال قبل از آن نیز مهاجم رئال مادرید تنها 3 گل به ثبت رسانده بود، اما از بازی هفتم تا نهم او موفق به ثبت 8 گل در سه مسابقه شد.

در اولین روزهای خود به عنوان بازیکن رئال مادرید او با به ثمر رساندن 5 گل در چهار مسابقه ابتدایی، مهارت هایش در گلزنی را به همگان نشان داد اما دو بازی بعد او به دلیل مصدومیت تا بازی دوازدهم دوباره گلزنی نکرد.

نیــمار و مسی در تعقیب

این شروع از ستاره پرتغالی بدین معنی است که او به طور متوسط در لیگ داخلی اسپانیا از هر 36 دقیقه یک بار گلزنی کرده است. نزدیک ترین رقیب او در این مسیر نیمار می باشد که 6 گل به ثمر رسانده است. اعداد و ارقام ستاره برزیلی نیز تحسین برانگیز بوده است، چرا که او در 289 دقیقه حضور در میدان، باعث شده است که دروازه بان های حریف از هر 48 دقیقه، یک بار توپ را از درون دروازه خود خارج کنند.

در زمینه گلزنی، بعد از نیمار، هم تیمی اش لیونل مسی قرار دارد. ستاره آرژانتینی تاکنون در تک تک دقایق فصل جدید لالیگا بازی کرده است (540 دقیقه) و 5 گل به ثمر رسانده است، که به طور متوسط از هر 108 دقیقه یک بار موفق به گلزنی شده است.

با اینحال، وقتی که زمینه پاس گل به میان می آید، مسی از سایر بازیکنان پیشتاز است. شماره 10. بارسلونا در رقابت های فصل جدید لالیگا 7 پاس گل داده است. کریستیانو رونالدو نیز 2 پاس گل داده در حالیکه نیمار هنوز پاس گلی به نام خود ثبت نکرده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 6 مهر 1393 | 17:25 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.