رئال مادرید در آستانه تمدید قرارداد مارسلو و دنی کارواخال

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رئال مادرید در آستانه تمدید قرارداد مارسلو و دنی کارواخال

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رئال مادرید در آستانه تمدید قرارداد مارسلو و دنی کارواخال

رئال مادرید در آستانه تمدید قرارداد با دنی کارواخال و مارسلو است. قرارداد کارواخلل تا سال 2020 تمدید خواهد شد، در حالیکه مدافع برزیلی تا سال 2021 در سانتیاگو برنابئو ماندگار خواهد شد.

طـرفداری- به گزارش AS، باشگاه مشتاق بود تا تداوم دو دفاع کناری راست و چپ خود را حفظ کند. واران هم یکی دیگر از عناصر کلیدی رئال مادرید در خط دفاعی است که تا سال 2020 قرارداد دارد.

با وجود علامت سؤال در مورد آینده سرخیو راموس در این باشگاه و باقی ماندن تنها یک سال از اعتبار قرارداد په په، باشگاه می خواهد قرارداد بازیکنانی که در فصل 2014/15 جزو یار های ثابت بودند را تمدید کند. اگرچه رئال مادرید فعالیت های پیش فصل خود را تا روز جمعه، 10 جولای، آغاز نخواهد کرد، اما دنی کارواخال صبح امروز در کمپ تمرینی والدبباس حضور داشت. قرارداد جدید او هنگامی به پایان خواهد رسید که وی 27 ساله شود. این بازیکن که محصول آکادمی باشگاه است، پس از درخشش سال 2012 همراه با بایر لورکوزن به سرعت به لالیگا بازگردانده شد.

قرارداد کنونی مارسلو تا ژوئن سال 2018 اعتبار دارد. با تمدید قرارداد او تا سال 2021 در مادرید ماندگار خواهد شد و در آن زمان مدافع برزیلی 33 سال خواهد داشت. او در سال 2007 از فلومیننزه برزیل به رئال مادرید پیوست. اگر راموس و کاسیاس طی هفته های جاری مادرید را ترک کنند، پیش بینی می شود که مارسلو و کریستیانو رونالدو به کاپیتان های بعدی تیم تبدیل خواهند شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 16 تير 1394 | 22:56 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.