بررسی روز؛ کاسیاس تنها یک قدم تا جدایی از رئال مادرید فاصله دارد

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

بررسی روز؛ کاسیاس تنها یک قدم تا جدایی از رئال مادرید فاصله دارد

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

بررسی روز؛ کاسیاس تنها یک قدم تا جدایی از رئال مادرید فاصله دارد

کم کم همه چیز برای جدایی کاپیتان رئال مادرید مهیا می شود.

طرفداری- با دقت و بررسی روزنامه های اسپانیایی و اخباری که پیرامون باشگاه رئال مادرید وجود دارد می توان فهمید که پیشنهاد باشگاه پورتو پرتغال برای به خدمت گرفتن ایکر کاسیاس جدی است و آن ها قصد دارند تا هر چه زودتر سنگربان رئال مادرید را به پرتغال ببرند.

آ.اس اسپانیا امروز در خبری اعلام کرده است که شخص بازیکن به پیشنهاد پورتو پاسخ مثبت داده است و این موضوع را با مدیر برنامه هایش نیز در میان گذاشته است و باشگاه پرتغالی نیز شرایط درخواستی آن ها را قبول کرده است. به گفته رونسرو خبرنگار مادریدی آ.اس قرارداد کاسیاس با پورتو 2 ساله خواهد بود و از این به بعد ایکر فوتبالش را 559 کیلومتر دور تر از پایتخت اسپانیا ادامه خواهد داد. بنا به گزارشات کاسیاس هنوز دو سال دیگر با رئال مادرید قرارداد دارد و در این دو سال نزدیک به 14/5 میلیون یورو دستمزد خواهد گرفت که این مبلغ برای باشگاه پرتغالی سنگین است اما در جلسه ای که پس از پایان این فصل بین سانچز و کاسیاس برگزار شد تعیین شد که در صورت رسیدن پیشنهادی برای کاسیاس ، رئال مادرید بخشی از حقوق و هزینه های لازمه برای انتقال این بازیکن را بر عهده بگیرد. (لازم به ذکر است در تیم پورتو کریستین تیو با 2/4 میلیون یورو بیشترین دستمزد را می گیرد)

از سوی دیگر مارکا نیز در خبری مدعی شده است که پروژه انتقال کاسیاس به پورتو در ساعت های پایانی دیشب پیشرفت زیادی کرده است و این بازیکن کم کم به درهای خروجی برنابئو نزدیک تر می شود. به گفته این منبع پورتو از شرایط کاسیاس در مادرید خبر دارد و خیلی زود از فرصت استفاده کرده است و پیشنهاد خود را به دست مدیربرنامه های این بازیکن فرستاده است، پیشنهادی که از سوی بازیکن و مدیربرنامهایش قبول شده است. از سوی دیگردر پورتو چند شاخصه وجود دارد که برای کاسیاس مقصد مناسبی بی نظر می رسد؛ 1- وجود چند بازیکن اسپانیایی و داشتن هم وطن -2 - فاصله کم ایکر با خانواده و مسافت زمانی 45 دقیقه ای بین پرتغال و اسپانیا - 3 - زبان مشترک - 4 - حضور پورتو درلیگ قهرمانان اروپا

با تمام این تفاسیر هنوز مرحله نهایی و پاسخ آخر باقی مانده است و آن ها موافقت فلورنتینو پرز و باشگاه رئال مادرید با این انتقال است، خبری که انتظار می رود مثبت یا منفی بودن آن خیلی زود از سوی باشگاه و مدیربرنامه های بازیکن اعلام شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 16 تير 1394 | 22:56 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.