نقاش استرالیایی به زیبایی ستاره های تاریخ رئال مادرید را در یک قاب به تصویر کشید

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

نقاش استرالیایی به زیبایی ستاره های تاریخ رئال مادرید را در یک قاب به تصویر کشید

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

نقاش استرالیایی به زیبایی ستاره های تاریخ رئال مادرید را در یک قاب به تصویر کشید

طرفداری- جیمی کوپر، نقاش 51 ساله استرالیایی و بازیکن سابق لیگ فوتبال استرالیا، سابقه زیادی در به تصویر کشیدن تیم ها و ستارگان ورزشی دارد و این بار در اثری زیبا ستارگان تاریخ رئال مادرید از ابتدا تا کنون را به تصویر کشیده است.

در این نقاشی که فضای داخل رختکن سانتیاگو برنابئو را نشان می دهد، 5 بازیکن فوتبال حضور دارند. قدیمی ترین ستاره در این بین فرانس پوشکاش مجار است. بازیکنی که در سال های دور یکی از تک ستارگان تاریخ فوتبال و رئال مادرید بوده است. او نزدیک به 8 سال در مادرید حضور داشت و 156 باز نیز برای این تیم گلزنی کرد. نفر بعدی در این تصویر اسطوره بی بدیل مادریدی ها یعنی آلفردو دی استفانو است. مهاجم گلزنی که لقب "تیر بلوند" را به وی داده بودند و نیز در 11 سال حضور برای رئال نزدیک به 220 گل به ثمررساند. 

نفر بعدی در این تصویر رائول گونزالس شماره 7 محبوب رئال مادرید و بهترین گلزن تاریخ باشگاه می باشد. او یکی از محبوب ترین بازیکنان تاریخ باشگاه نیز می باشد، 16 سال برای رئال بازی کرد و در سال 2010 از مادریدی ها جدا شد. شخص بعدی که در تصویر در حال هنرنمایی است، کسی نیز جز پدیده فرانسوی سابق دنیای فوتبال یعنی زین الدین زیدان. بازیکنی که یکی از بهترین بازکنان تاریخ فوتبال است و پس از پیوستن به رئال به بهترین شماره 5 تاریخ باشگاه تبدیل شد و اما نفر آخر در تصویر، مرد سال فوتبال جهان در حال حاضر یعنی کریستیانو رونالدو می باشد. پسری که با آمدنش به رئال همه رکوردها را جابجا کرد حالا تنها چند گل تا تبدیل شدن به بهترین گلزن باشگاه فاصله دارد.

در دو گوشه تصویر نیز تصویر ایکر کاسیاس سنگربان فعلی و یکی از اسطور های باشگاه و در سمت دیگر در کنار دی استفانو، نام "فیگو" شماره 10 پرتغالی رئال در سال های پیشین نیز دیده می شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 9 تير 1394 | 21:28 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.