بعد از كاسياس و راموس، آيا رونالدو نيز مادريد را ترك خواهد نمود؟

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

بعد از كاسياس و راموس، آيا رونالدو نيز مادريد را ترك خواهد نمود؟

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

بعد از كاسياس و راموس، آيا رونالدو نيز مادريد را ترك خواهد نمود؟

طرفداری-این تابستان نیز همانند سال های گذشته بحث ها و گمانه زنی های داغی بر سر نقل و انتقالات تابستانی رئال مادرید در مطبوعات اسپانیایی و حتی در بین دوستداران فوتبال برقرار است، اما شرایط این تابستان بسیار متفاوت تر با تابستان هاى قبل به نظر می رسد، چون بیشتر اين بحث ها به جای بازیکنان تازه وارد، بر روی ستارگانی که می خواهند باشگاه را ترک نمایند، قرار گرفته و به نظر می رسد سانتیاگو برنابئو در آستانه وقوع انقلابی بزرگ است، چون نه تنها در روزهای آینده پایان همکاری باشگاه رئال مادرید با ایکر کاسیاس کاپیتان تیم قطعی خواهد شد، بلکه سرخیو راموس کاپیتان دوم تیم نیز تصمیم به ترک مادرید گرفته است.

علاوه بر ترک مادرید توسط این دو ستاره، در صورت رنجیده خاطر شدن کریس رونالدو بيش از اين حد، مرد سال فوتبال جهان نیز به دنبال باشگاه جدیدی برای خود خواهد بود و با جدایی کاسیاس، راموس و رونالدو سه چهره بزرگ تیم، رئال مادرید هويت دوران اخیر خود را از دست خواهد داد.

در حال حاضر قضیه راموس و احتمال جدایی وی از مادرید تمامى توجهات را به خود جلب نموده و روزنامه Marca با تيتر "طبل هاى جنگ به صدا در مى آيند" به موضوع اختلافات بين سرخيو راموس و سران باشگاه رئال مادريد پرداخته، بعد از اينكه در اواخر هفته گذشته روزنامه AS با افشا نمودن اين اختلافات به گمانه زنى ها در اين زمينه ابعادى تازه تر بخشيد.

اين مدافع اسپانيايى تا سال 2017 قرارداد دارد و مطابق بندى از قرارداد هر باشگاهى تنها در صورت پرداخت مبلغى در حدود 200 ميليون يورو مى تواند او را زودتر از موعد جذب نمايد. حال با توجه به تمايل داويد دخيا به رفتن به رئال مارديد، اخبارى مبنى بر احتمال توافق بر سر معاوضه راموس و دخيا بين اين دو باشگاه مادريدى و منچسترى به گوش مى رسد. روزنامه هاى انگليسى حتى اين موضوع را تمام شده دانسته و با تيترهايى نظير “Vamos Ramos” به استقبال اين انتقال رفته اند.

سناريوى جدايى سرخيو راموس از رئال مادريد تا هفته هاى گذشته كاملا غير ممكن ارزيابى مى شد، اين مدافع اسپانيايى با قابليت هايى كه دارد در حال حاضر يكى از كامل ترين مدافعين ميانى فوتبال دنيا محسوب مى شود و بعد از ده سال حضور در مادريد از قابليت تبديل شدن به يكى از اسطوره هاى اين باشگاه نيز برخوردار است. گل هاى راموس در مرحله نيمه نهايى رقابت هاى ليگ قهرمانان فصل قبل و همچنين گل دقيقه 94 او در فينال ليسبون كه كار را براى شاگردان كارلو آنجلوتى به تساوى كشاند، در واقع نقشى بسيار مهم در كسب دسيماى معروف توسط رئال مادريد داشته است.

راموس كه در سن نوزده سالگى به مبلغ سى ميليون يورو از سويا جذب شد، ستاره اى است كه مى خواهد در باشگاه ارزش او شناخته شود و حداقل دستمزدى معادل با ساير هم تيمى هاى خود دريافت نمايد، به خصوص از زمانى كه مشخص شده مدافعينى با كيفيت كمتر نسبت به او نظير تياگو سيلوا و داويد لوئيز دستمزد بالاترى از راموس دريافت مى نمايند، اختلاف و ناسازگارى وى با سران رئال مادريد بيشتر شده است. همچنين جنجال بر سر اين مدافع اسپانيايى از زمانى كه يكى از كانديداهاى رياست باشگاه پيشنهاد شدن راموس براى پيوستن به بارسلونا را به يكى از موضوعات انتخاباتى خود بدل نموده، ابعاد جديدترى يافته است.

البته راموس به عنوان كاپيتان آتى رئال مادريد همچنين مخالف اخراج كارلو آنجلوتى بوده و در گفتگويى اعتراض خود به اين تصميم سران مادريدى نشان داده كه اين موضوع با ناراحتى فلورنتينو پرز مدير باشگاه رئال مادريد همراه بوده است، راموس اعتراض خود به اخراج آنجلوتى را اين گونه بيان نموده :"اگر من در باشگاه تصميم گيرنده بودم چنين اتفاقى رخ نمى داد، اما كسانى در باشگاه هستند كه بيشتر از ما در اين زمينه مى فهمند." اخراج آنجلوتى بر خلاف خواسته تيم تنها اعتراضات راموس را برانگيخته، بلكه ناراحتى كريس رونالدو را نيز به همراه داشته است.

كريس رونالدو به عنوان فوق ستاره تيم به دليل اينكه سران باشگاه در زمينه اخراج كارلو آنجلوتى براى نظر او اهميتى قائل نشدند، كمى دلخور است. وى همچنين باشگاه رئال مادريد را در زمينه جنجال بر سر مراسم تولد خود بعد از باخت 4:0 مقابل اتلتيكو مادريد، مقصر مى داند، چون مطبوعات اسپانيايى بعد از باخت رئال مادريد در دربى پايتخت اسپانيا به شدت از كريس رونالدو به خاطر برگزارى چنين مراسمى انتقاد نموده بودند.

و حال كريس رونالدو به اين مسئله كه رافا بنيتز سرمربى جديد رئال مادريد در اولين جلسه كارى خود با گرت بيل به صورت خصوصى ديدار كرده است، چه واكنشى نشان خواهد داد؟ بيشتر كارشناسان فوتبال اسپانيا عدم درخشش و پيشرفت اين شاهزاده ولزى در تركيب رئال مادريد را به دليل حضور كريس رونالدو در اين باشگاه ارزيابى كرده اند و سران باشگاه رئال مادريد به ويژه فلورنتينو پرز تا به حال نسبت به چنين ادعايى حاضر به موضع گيرى نشده اند. برخى مطبوعات اسپانيايى در روزهاى اخير حتى مدعى شده اند كه فلورنتينو پرز مايل است كريس رونالدو را با مبلغى بالا در صورت دريافت پيشنهادى به فروش رساند و بر طبق يك نظر سنجى روزنامه AS،‌49.6  درصد از هواداران رئال مادريد نيز موافق با فروش رونالدو بوده اند.

كريس رونالدو نارضايتى خود را از بروز چنين اتفاقاتى به وسيله خورخه مندس مدير برنامه هاى خود به سران باشگاه رئال مادريد اعلام كرده است، اما اگر فشارها به فلورنتينو پرز افزايش يابد وى براى كاهش اين فشارها از روى خود ممكن است موافقت خود با جدايى هر سه بازيكن اصلى تيم خود را به صورت هم زمان اعلام نمايد. البته فلورنتينو پرز مى تواند در صورت نياز تصميم خود را اين گونه استدلال يا توجيه نمايد كه مثلث رونالدو، راموس و كاسياس در شش سال حضور هم زمان خود در سانتياگو برنابئو تنها موفق به كسب يك قهرمانى در لاليگا و يك قهرمانى در ليگ قهرمانان اروپا شده اند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 6 تير 1394 | 19:29 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.