بنیتز مانعِ اصلیِ فروش راموس؛ تکرار اتفاقی که سال 2004 برای جرارد افتاد، این بار در مادرید!

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

بنیتز مانعِ اصلیِ فروش راموس؛ تکرار اتفاقی که سال 2004 برای جرارد افتاد، این بار در مادرید!

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

بنیتز مانعِ اصلیِ فروش راموس؛ تکرار اتفاقی که سال 2004 برای جرارد افتاد، این بار در مادرید!

به نظر می رسد سرمربی جدید کهکشانی ها اصلی ترین مانع فروش کاپیتان دوم خود باشد.

طرفداری- به گزارش مارکا، این روزها که شنیده های زیادی مبنی بر فروش سرخیو راموس به یونایتد و جدایی اش از رئال مادرید به گوش می رسد، هنوز هیچ اظهار نظری از رافا بنیتز سرمربی تیم به گوش نمی رسد و وی هیچ اقدامی بر علیه این اتفاق انجام نداده است.

با این شکی در این موضوع نیست که رافا، خیلی دقیق اخبار را پیگیری می کند و با توجه به سابقه وی، هنگامی که احساس خطر کند، مانع فروش راموس خواهد شد، نه به دلیل توانایی های فنی وی بلکه به خاطر قدرت رهبری و هدایتی که در مرد شماره 4 کهکشانی ها وجود دارد.

برمی گردیم به ژوئن 2004، جایی که ریک پاری مدیر اجرایی باشگاه لیورپول در اقدامی عجیب جرارد را در آستانه فروش اعلام کرد و پیش بینی می شد که که بازیکن محبوب آنفیلد به زودی راهی چلسی می شود. چلسی که در آن زمان تحت هدایت آقای خاص با مبلغ 36 میلیون پوند برای جرارد دندان تیز کرده بود اما در بهترین موقع رافا بنیتز وارد داستان شد و خیلی سریع با هواپیما به کمپ تیم ملی انگلیس به پرتغال رفت و جرارد را برای ماندن راضی کرد. طبق گفته شاهدین در آن زمان بین بنیتز و جرارد این صحبت ها رد و بدل شده است:
 

"تو نباید باشگاه را ترک کنی، تمام قدرت هجومی تیم روی شونه های توست . لیورپول خانه توست و تو بازیکن کلیدی در تیم هستی و اگر بمانی قهرمان لیگ قهرمانان خواهیم شد."
 

پس از این اتفاق درست 11 ماه بعد بود که قرمز ها تحت هدایت بنیتز و با درخشش کاپیتان استیوی  جی در شب جادویی استانبول برابر میلان پیروز شدند و قهرمان اروپا شدند، اتفاقی که انتظار می رود از سوی بنیتز برای راموس در مادرید هم تکرار شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 6 تير 1394 | 19:27 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.