کریستیانو رونالدو می خواهد که راموس در مادرید بماند

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کریستیانو رونالدو می خواهد که راموس در مادرید بماند

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کریستیانو رونالدو می خواهد که راموس در مادرید بماند

کریستیانو رونالدو می خواهد که سرخیو راموس در رئال مادرید بماند.

طـرفداری- بنا به گزارش Cadena Cope، ستاره پرتغالی از میامی با راموس تماس گرفته تا همه اتفاقاتی که میان او و باشگاه رخ می دهد را چک کند. او حمایت کامل خود از ملی پوش اسپانیایی را ابراز کرده است، هر تصمیمی که بگیرد، اما همچنین گفته است که رختکن تیم بدون او مثل قبل نخواهد بود. کریستیانو می داند که چهره ای مانند راموس برای تیم بسیار مهم است و می تواند در آینده برای فتح عناوین کمک کند. نه تنها به خاطر عملکردش درون زمین، بلکه به خاطر رهبری و هدایت تیم در خارج از میدان. کریستیانو و راموس در حال حاضر دو بازیکنی هستند که در کنار کاسیاس در باشگاه سلطه دارند، اما دروازه بان معمولاً در این جمع سه نفره آرام تر با مسائل برخورد می کند.

راموس تعطیلات پیش فصل خود را روز پنجشنبه شروع کرد، و او هم به ایالات متحده سفر کرده است. قبل از اینکه سفر کند، تماس دیگری دریافت کرد. این بار فلورنتینو پرز بود، کسی که هنگام آمدن راموس به والدبباس برای ملاقات با خوزه آنخل سانچز آنجا نبود، جایی که این مدافع از باشگاه خواست تا به پیشنهادات گوش دهند چون قصد جدایی دارد. مکالمه میان راموس و پرز تنها چند دقیقه به طول انجامید. رئیس از وی خواست تا اتمام تعطیلات خود صبر کرده و پس از بازگشت دور از چشم رسانه ها بیشتر در مورد آینده اش صحبت کنند. اما راموس اصرار داشت که باشگاه باید به پیشنهادات گوش دهد. اولین پیشنهاد، از جانب یونایتد 50 میلیون یورو بود که اکنون روی میز باشگاه است. راموس نیز گفت که می خواهد تکلیف آینده اش قبل از بازگشت تیم برای پیش فصل در 10 جولای، مشخص شده باشد.

کریستیانو نسبت به احتمال جدایی دو کاپیتان باشگاه (راموس و کاسیاس) بسیار نگران است. به خاطر شخصیت برنده ای که دارد، می داند که این جدایی های احتمالی می تواند تأثیری منفی در آغاز دوره رافا بنیتز داشته باشد. هیچکس مثل ستاره پرتغالی راموس را درک نمی کند. او نیز قبلاً چنین موضوعی را تجربه کرده بود و احساس می کرد که باشگاه ارزش کافی برای وی قائل نیست (و گفت که "ناراحت" است) و درخواست قرارداد بهتری کرد. پاسخی که فلورنتینو به او داد اینگونه بود: "اگر می خواهی بروی، پول حاصل از فروش تو برای خرید مسی استفاده خواهد شد". کریستیانو به جدایی از مادرید نزدیک شده بود اما در نهایت دستمزد وی افزایش یافت (21 میلیون یورو خالص). وقتی که کریستیانو با راموس تماس گرفت، به این موضوع نیز اشاره داشت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 6 تير 1394 | 19:26 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.