زیدان: در صورت ارائه پیشنهاد جانشینی آنچلوتی، آن را می پذیرفتم

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

زیدان: در صورت ارائه پیشنهاد جانشینی آنچلوتی، آن را می پذیرفتم

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

زیدان: در صورت ارائه پیشنهاد جانشینی آنچلوتی، آن را می پذیرفتم

زین الدین زیدان اعتراف کرد که چشم به سرمربیگری در رئال مادرید پس از اخراج کارلو آنچلوتی داشت.

طرفداری- در شرایطی که اسطوره فرانسوی رئال مادرید و سرمربی کنونی کاستیا پس از انتصاب رافائل بنیتز از عزم خود برای ادامه سرمربیگری تیم دوم رئال مادرید سخت گفته بود، اعتراف کرد که در صورت ارائه پیشنهاد مربیگری تیم اول رئال مادرید آن را می پذیرفته است. 

 زیدان در یک مصاحبه با فرانس فوتبال در این خصوص گفت: "شاید پیشنهاد جانشینی آنچلوتی را می پذیرفتم. من به عنوان یک حرفه ای از چالش ها نمی هراسم. وقتی کارلتو باشگاه را ترک کرد ناراحت شدم چون وی کار بزرگی در این باشگاه انجام داده بود. اما اینجا باشگاهی بزرگ است و اگر در یک فصل نتوانید برنده جامی شوید آنگاه ریسک این وجود دارد که اخراج شوید."

وقتی از او سوال شد که آیا از عدم پیشنهاد باشگاه در خصوص سرمربیگری ناراحت است گفت: "نه به واقع ناراحت نیستم. آن ها فکر کردند که زمان درست برای من از راه نرسیده است. مسائل در زمان خود اتفاق می افتند و نیازی نیست به دنبال آن ها باشید. اینطور نبود که سرنوشت این شغل را برای من کنار گذاشته باشد و فلورنتینو پرز شخصی است که این تصمیم را اتخاذ می کند."

او در خصوص تفاوت مربی و دستیار بودن افزود: "اینطور نیست که این دو مسئولیت به مانند هم باشند. مربی شخصی است که فشار مسئولیت ها را بر شانه هایش احساس می کند. همه چیز بر علیه اوست و باید به تنهایی تصمیم های مهم را بگیرد. البته یک تیم فنی در کنار شما هستند اما انگشت ها به سمت مربی گرفته می شوند. وقتی دستیار هستید می توانید نظرات متفاوتی را از مسیر نگاه خود به اطلاع مربی برسانید اما نمی توانید دو ایده مختلف را قیاس کنید. مسئولیت این کار همیشه بر عهده مربی است."

زیزو با صحبت در خصوص کاستیا به این شکل حرف هایش را به پایان رساند :"هدف ما آماده کردن بازیکنان برای لالیگا است. خواه در رئال مادرید یا باشگاهی دیگر. این چیزی است که مدیرعامل و مدیر ورزشی باشگاه به من گفته اند. صعود به دسته دوم مهم است اما آموزش بازیکنان از ارزش بیشتری برخور دار است."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 3 تير 1394 | 12:1 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.