آخرین اخبار پیرامون وضعیت چیچاریتو؛ اتلتیکو، وست هم یا اورلاندو؟

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

آخرین اخبار پیرامون وضعیت چیچاریتو؛ اتلتیکو، وست هم یا اورلاندو؟

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

آخرین اخبار پیرامون وضعیت چیچاریتو؛ اتلتیکو، وست هم یا اورلاندو؟

اکنون که قرارداد قرضی چیچاریتو با رئال مادرید به اتمام رسیده، وی تبدیل به گزینه‌ای جذاب در بازار نقل و انتقالات شده است. تازه‌ترین باشگاهی که بر اساس گزارشات به جذب این بازیکن علاقه نشان داده، اتلتیکو مادرید اسپانیاست.

طرفداری— به نقل از TalkSport، در گزارش منتشره در Fox Sports می‌خوانیم:

مهاجم منچستر یونایتد، خاویر هرناندز، ممکن است در این تابستان به مادرید بازگردد تا به اتلتیکو بپیوندد. این بازیکن مکزیکی کل فصل پیش را به طور قرضی در رئال مادرید سپری کرد... اینک سرمربی اتلتیکو، دیگو سیمئونه، به جذب این مهاجم 27 ساله برای جایگزینی ماریو مانژوکیچ، که این تیم را ترک کرده، علاقه نشان داده است.

به گزارش تام داتن از London Evening Standard، هرناندز در 8 ژوئن به Marca گفت:

تصور می‌کنم که به زودی از مسائلی باخبر خواهم شد. فراتر از همه چیز، می‌خواهم به تیمی بپیوندم که بتوانم در آن بازی کنم و در زمین حضور داشته باشم. چه این اتفاق در منچستر یونایتد یا تیم دیگری رخ بدهد، به یک اندازه خوش‌حال خواهم شد. اولویت من، بازی کردن است.

بعید است که اتلتیکو در مسیر جذب هرناندز، تنها باشد. مت بارلو از Daily Mail در اواخر آوریل گزارش داد که وست هم «در حال برنامه‌ریزی برای جذب» این گل‌زن ذاتی است و انتظار می‌رود که ارزش انتقال او «حدود 7 میلیون پوند» باشد.

رقابت بیش‌تر در مسیر جذب این مهاجم، ممکن است از سوی تیمی از MLS انجام شود. سایمون جونز از Mail Online در 6 آوریل گزارش داد که باشگاه اورلاندو سیتی در فلوریدا، در مورد انتقال این بازیکن با یونایتد صحبت‌هایی داشته است. همانطور که جونز به آن اشاره کرد، خرید هرناندز توسط اورلاندو شاهکاری برای این تیم خواهد بود، چرا که هواداران امریکای لاتینی این تیم بسیار زیاد هستند.

گفتنی است که اگرچه وی یک گل‌زن قهار است، اما در کل بازی او محدود است و به همین خاطر، تیمی که او را به خدمت می‌گیرد، باید برای زمان‌های زیادی او را در زمین نگه دارد و جور او را بکشد و امیدوار باشد تا وی گل‌زنی کند. در حقیقت اگر او نتواند توپ را به تور بچسباند، کار دیگری هم نخواهد کرد.

با این وجود، وی برای اورلاندو خریدی بسیار بسیار بزرگ خواهد بود. چیچاریتو گل‌های بسیاری در MLS به ثمر خواهد رساند و در صورتی که بازیکنی مانند کاکا برای او فرصت‌سازی کند، این باشگاه فلوریدایی می‌تواند خط حمله‌ای بسیار قدرتمند داشته باشد. اما این حس نیز وجود دارد که هرناندز هنوز می‌تواند در فوتبال اروپا به هنرنمایی بپردازد.

هرچه باشد، این مهاجم تنها 27 سال دارد و علی رغم سپری کردن دورانی دشوار در رئال، بازیکنانی با سبک بازی او به ندرت خصوصیات ذاتی گل‌زنی‌شان را از دست می‌دهند. انتقال به اتلتیکو مادرید و یا وست هم می‌تواند مجدداً شمع فوتبال هرناندز را برافروزد و علاوه بر این، بعید است که وی به این زودی آرزوهای اروپایی‌اش را فراموش کرده و تسلیم شده باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 3 تير 1394 | 12:1 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.