رامون کالدرون: راموس به دلیل حمایت از آنچلوتی و کاسیاس تنبیه شده است

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رامون کالدرون: راموس به دلیل حمایت از آنچلوتی و کاسیاس تنبیه شده است

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رامون کالدرون: راموس به دلیل حمایت از آنچلوتی و کاسیاس تنبیه شده است

رامون کالدرون رییس سابق باشگاه رئال مادرید معتقد است که اگر شیاطین سرخ موفق به جذب سرخیو راموس شوند، بسیار خوش شانس خواهند بود.

طرفداری - طی روزهای اخیر صحبت هایی مبنی بر نارضایتی سرخیو راموس از وضعیتش در رئال مادرید و احتمال انتقالش به منچستر یونایتد شنیده می شود.

رامون کالدرون معتقد است باور جدایی سرخیو راموس از رئال مادرید دشوار است، اما مدعی است این مدافع 29 ساله از وضعیتش در رئال مادرید ناراضی است.

کالدرون در مصاحبه با Talksport گفت: "سرخیو راموس یک نماد برای هواداران رئال مادرید است. او یک رهبر در داخل و خارج از زمین است. من نمی دانم که آیا وی بهترین مدافع مرکزی جهان است یا خیر، اما مطمئنم که او یکی از بهترین هاست."

"او می تواند به عنوان دفاع راست و هافبک نیز بازی کند و حتی در آغاز دوران حرفه ای اش یک مهاجم بود. او شخصیت بسیار  قدرتمندی دارد. اما آنچه که وضاح است نارضایتی اوست، زیرا رییس درخواست او برای تمدید قرارداد را رد کرده است."

"من تصور می کنم که این یک مجازات و تنبیه برای راموس بود، زیرا وی از کارلو آنچلوتی در محافل عمومی حمایت می کرد و اخراج وی را اشتباه قلمداد می کرد و از سویی او از ایکر کاسیاس حمایت می کند. اجازه دهید ببینیم در چند هفته آتی چه اتفاقی خواهد افتاد. دانستن اتفاقاتی که ممکن است رخ دهد، هیجان انگیز خواهد بود. اگر سرخیو به منچستر یونایتد برود، باید آن ها را خوش شانس قلمداد کرد."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 3 تير 1394 | 12:0 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.