رئال مادريد و برنامه نقل و انتقالات تابستانى

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رئال مادريد و برنامه نقل و انتقالات تابستانى

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رئال مادريد و برنامه نقل و انتقالات تابستانى

طرفدارى- در رئال مادريد مى بايست دوران جديدى آغاز گردد، كارلو آنجلوتى ايتاليايى از سمت خود در پست مربى گرى اين باشگاه اخراج شده و فلورنتينو پرز مدير باشگاه، رافائل بنيتز را جايگزين وى نموده تا اين تيم بتواند در آينده به موفقيت هاى بيشترى دست يابد.

در ابتدا بايد به صورت دقيق آناليز گردد چرا رئال مادريد كه فصل قبل را رويايى آغاز نمود، در پايان تنها شاهد چگونگى فتح سه گانه توسط بارسلونا بود و به هيچ افتخارى دست نيافت. به همين منظور مى بايست كادر تيم به صورت هدف دارى تقويت گردد. رافا بنيتز در بازار نقل و انتقالات حرف اول و آخر را نخواهد زد، اما مى تواند ايده هاى خود را در اين زمينه مطرح نمايد و بى ترديد هواداران مادريدى شاهد تغييرات فراوانى در سانتياگو برنابئو خواهند بود.

مادريدى ها چه اهدافى را در نقل و انتقالات تابستانى دنبال خواهند نمود

تعداد بازيكنان سطح بالا در بازار نقل و انتقالات تابستانى 2015 بسيار اندك است و حتى انجام نقل و انتقال بزرگى براى باشگاهى نظير رئال مادريد نيز در اين تابستان به سختى امكان پذير مى باشد. داويد دخيا اما يكى از بازيكنانى است كه به شدت خواهان پيوستن به رئال مادريد است، وى كه هم اكنون با منچستريونايتد قرارداد دارد، حاضر به تمديد قرارداد خود با شياطين سرخ بعد از سال 2016 نشده و حال به نظر مى رسد تنها توافق بين دو باشگاه منچستربونايتد و رئال مارديد بر سر قطعى نمودن خريد دخيا باقى مانده است.

در پست دفاع راست مادريدى ها دانيلوى برزيلى را از پورتو جذب كرده اند و در پست دفع چپ نيز آنها همچنان به دنبال رقيبى براى مارسلو هستند، در مطبوعات اسپانيايى در اين زمينه گمانه زنى هايى در خصوص علاقه مادريدى ها به جذب بازيكنانى نظير داويد آلابا (بايرن مونيخ)، آلكساندر ساندرو (پورتو) و فيليه لوئيز (چلسى) منتشر شده است.

رئال مادريد نيز همانند بيشتر باشگاه هاى مطرح اروپايى مايل است پل پوگبا را به خدمت گيرد، رقابت بر سر اين ستاره فرانسوى كه هنوز مشخص نيست تمايلى به ترك يوونتوس تورين داشته باشد، بسيار بالا گرفته و تيم هايى نظير بارسلونا، منچسترسيتى و پاريس سن ژرمن نيز خواهان جذب وى شده اند. در اين ميات ماركو وراتى از تيم پاريس سن ژرمن فرانسه براى بازى در اين پست مى تواند گزينه اى مناسب تر باشد كه انتقال وى از پاريس كمى دشوار به نظر مى رسد. خريد لوكا بيگليا از لاتزيو براى قرار گرفتن در پست هافبك تدافعى، بسيار محتمل تر به نظر مى رسد، اين هافبك ملى پوش آرژانتينى به شدت علاقه بنيتز را به خود جلب نموده است.

تابستان هاى اخير هواداران مادريدى همواره شاهد خريد يك ستاره تهاجمى توسط فلورنتينو پرز بوده اند. در اين تابستان نيز سران مادريدى به دنبال جذب مهاجمى براى افزايش فشار بر روى كريم بنزما هستند، گزينه مورد نظر آنها در اين زمينه سرخيو آگوئرو از منچسرسيتى است. آگوئرو از حضور در منچستر راضى به نظر مى رسد، اما اگر سران سيتى بتوانند رحيم استرلينگ را جذب نمايند، آن گاه آنها مخالفتى با واگذارى مهاجم آرژانتينى خود نخواهند داشت. رئال مادريد همچنين تمايل خود به بازگرداندن آلوارو موراتا از يوونتوس را بروز داده، اما بر اساس قرارداد اين مهاجم اسپانيايى در تابستان 2016 مجاز به ترك تورين خواهد بود.

ماركو رويس نيز قبل تمديد قرارداد خود با دورتموند، يكى ديگر از گزينه هاى مورد علاقه مادريدى ها محسوب مى شد، البته در زمينه بازگرداندن آنخل دى ماريا نيز بحث هايى بين سران اين باشگاه وجود داشته است، اما بازگشت دى ماريا به مادريد با توجه به نارضايتى كه اين هافبك آرژانتينى در زمان ترك مادريد داشت، بسيار بعيد به نظر مى رسد.

كدام بازيكنان مجار به ترك سانتياگو برنابئو خواهند بود

احتمال جذب داويد دخيا در تابستان توسط رئال مادريد بسيار بالا به نظر مى رسد و به همين دليل سران باشگاه در حال برنامه ريزى براى جدايى ايكر كاسياس هستند. كاسياس خود نيز مايل به ترك مادريد است، اما به دلايل مالى به صورت علنى در اين زمينه اظهار نظر نكرده و به نظر مذاكرات سنگينى بين او و سران باشگاه در اين زمينه جريان خواهد گرفت.

در خط دفاعى آلوارو آربلوا مى تواند به دنبال تيمى جديد باشد تا در سمت راست خط دفاعى بنيتز با حضور دانيلو و دانى كارواخال دو انتخاب داشته باشد. چنين شرايطى براى فابيو كوئنترائو نيز برقرار است و او نيز مى بايست در اين تابستان مادريد را ترك نمايد. ناچو در پست دفاع آخر از شرايط خود در مادريد به دليل نيمكت نشينى چندان راضى نيست و احتمال جدايى وى نيز حضور دارد، در اين منظقه از زمين نگه داشتن واران از اولويت هاى سران مادريد است، چون باشگاه هاى زيادى از فوتبال جزيره مايل به جذب اين مدافع فرانسوى شده اند.

سامى خديرا به صورت بازيكن آزاد به يوونتوس ملحض شده و به نظر ايارامندى نيز با توجه به اينكه هرگز موفق به برآوردن انتظارات از خود نگرديده، مى تواند مادريد را ترك نمايد. لوكاس سيلوا نيز به احتمال زياد به صورت قرضى به باشگاهى ديگر منتقل خواهد شد تا سه جايگاه تيم براى بازيكنان غير اروپايى به كازميرو، دانيلو و رودريگوئز تعلق گيرد. خسه ناراضى نيز با نظر رافا بنيتز در سانتياگو برنابئو ماندنى است و چيچاريتو نيز با توجه به پايان مدت قرارداد قرضى خود،‌ مى تواند به منچستريونايتد بازگردد.

چه در انتظار رافا بنيتز سرمربى تيم خواهد بود

رافا بنيتز به عنوان بازيكن هفت سال را در كاستيا آكادمى جوانان باشگاه رئال مادريد سپرى نموده و دوران مربى گرى خود را نيز در تيم جوانان اين باشگاه آغاز نموده است. در آن زمان وى از رابطه تنگاتنگى با ويسنته دل بوسكه برخوردار بود.

از بنيتز در همان ابتدا به عنوان سرمربى با تاكتيكى ياد مى شد كه حتى در سطح جوانان نيز فيلم هاى بازى هاى تيم هاى حريف را به دقت آناليز مى نمود. رافا بنتيز در سل هاى 2002 و 2004 لاليگا را فتح نموده و در سال 2005 نيز با ليوپول فتح ليگ قهرمانان اروپا را جشن گرفته است و حال انتظار مى رود كه بنيتز بتواند رئال مادريد را در اروپا به اوج بازگرداند.

صحبت هاى احساسى رافا بنيتز در مراسم معارفه خود در مادريد نشان داد كه وى از چه رابطه عميقى با باشگاه رئال مادريد برخوردار است. مادريد وطن بنيتز محسوب مى شود و براى باقى ماندن در رئال مادريد وى تنها نيازمند به كسب نتايج فوق العاده با اين تيم است.

چه چيدمانى براى رئال مادريد فصل بعد قابل تصور است

به نظر مى رسد چيدمان 3-3-4 مورد نظر كارلو آنجلوتى در رئال مادريد زير نظر رافا بنيتز دچار تغيير شده و به 1-3-2-4 بدل گردد. پست شماره يك در فصل آينده در اختيار دخيا قرار خواهد گرفت و دانيلو نيز در سمت راست دفاع زنجيره چهار نفره قرار خواهد گرفت.

بيگليا و تونى كروس در پست هافبك دفاعى تيم قرار خواهند گرفت و جلوى آنها نيز نبردى سخت براى قرار گرفتن در چهار پست باقى مانده تركيب اصلى تيم بين مودريچ، رودريگوئز، گرت بيل،‌كريس رونالدو، ايسكو، بنزما و احتمالا آگوئرو به وجود خواهد آمد. پيش روى رافا بنيتز همانند ساير مربيان قبلى رئال مادريد چالشى بزرگ قرار گرفته و تشكيل تيمى هماهنگ و بى حاشيه با وجود چنين ستارگانى وظيفه اى سخت به نظر مى رسد.

با اين تفاسير تركيب ذيل براى فصل بعد رئال مادريد منطقى به نظر مى رسد:


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 1 تير 1394 | 11:57 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.