خسه در رئال مادرید خواهد ماند

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

خسه در رئال مادرید خواهد ماند

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

خسه در رئال مادرید خواهد ماند

خسه در تابستان امسال از رئال مادرید جدا نخواهد شد.

طـرفداری- به گزارش AS، این مهاجم اهل جزایر قناری، فصل را با نارضایتی از شرایط خود به پایان رساند و به نزدیکان خود اعلام کرد که قصد جدایی دارد (او از اینکه آنچلوتی در دیدار مقابل الچه تنها 25 ثانیه از او استفاده کرده بود و در وایکاس نیز پس از یک نیمه گرم کردن، وی را به میدان نفرستاده بود، عصبانی بود).

حتی باشگاه هم از چشم انداز انتقال او به باشگاهی دیگر (همیشه با بند بازخرید) استقبال می کرد تا وی از فرصت حضور در ترکیب اصلی تیمی دیگر بیشتر لذت ببرد. اما با آمدن رافا بنیتز همه آن برنامه ها عوض شدند.

مربی جدید رئال مادرید امید زیادی به خسه دارد: بنیتز او را به عنوان کسی که می تواند بال راست تیم را تسکین بخشد می بیند (پستی که جزو اولویت های رئال مادرید برای خرید تابستانی می باشد)، و همچنین می تواند به عنوان گزینه پشتیبان گرت بیل در سمت چپ باشد. بنیتز می خواهد که خسه در طول پیش فصل خود را از لحاظ جسمانی به اوج برساند و این را به صورت تلفنی به او اطلاع داده است.

خسه در 10 جولای به والدبباس بازخواهد گشت. او در حالی دوباره در تور پیش فصل رئال مادرید شرکت خواهد کرد که فصل گذشته با توجه به مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی، در اواسط فصل و در دیدار مقابل کورنیا به میادین بازگشت (2 دسامبر).



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 30 خرداد 1394 | 22:2 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.