رودریگز: سعی کردم نیمار را آرام کنم

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رودریگز: سعی کردم نیمار را آرام کنم

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رودریگز: سعی کردم نیمار را آرام کنم

کاپیتان تیم ملی برزیل پس از اتمام بازی دیشب مقابل کلمبیا به دلیل درگیری با بازیکن حریف از زمین بازی اخراج شد. خامس رودریگز ادعا می کند که پس از اخراج نیمار به این دلیل با وی صحبت کرد تا وینگر بارسا را آرام کند.

طرفداری- به گزارش سایت Goal، خامس رودریگز می گوید که در درگیری های  پس از بازی تیم ملی کشورش در مقابل برزیل که به اخراج نیمار منجر شد، قصد آرام کردن او را داشته است.

در درگیری های پس ار بازی دو تیم کلمبیا و برزیل، نیمار از برزیل و کارلوس باکا از کلمبیا از زمین بازی اخراج شدند. حال اما رودریگز ادعا می کند که پس از اخراج نیمار، با نزدیک شدن به او، به وی توصیه کرده است که "قدر استعدادهایی که خداوند به او داده است را بداند."

خامس رودریگز در مصاحبه با خبرنگاران گفت: "پس از پایان بازی به نیمار گفتم که آرام باشد. خودم نیز 4 روز قبل هنگامی که از ونزوئلا شکست خوردیم، شرایط مشابهی را تجربه کرده بودم. آن روز واقعاً عصبانی بودم."

در گروه C، برزیل در بازی بعدی باید به مصاف ونزوئلایی برود که با 4 امتیاز و به لطف تفاضل گل بیشتر نسبت به برزیل و کلمبیا در رده اول قرار دارد. برزیل و کلمبیا با تفاضل گل مشابه به ترتیب در رده دوم و سوم قرار دارند و پرو نیز بدون امتیاز در رتبه چهارم این گروه قرار دارد. 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 30 خرداد 1394 | 11:6 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.