پنج مقصد احتمالی برای ایکر کاسیاس

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

پنج مقصد احتمالی برای ایکر کاسیاس

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

پنج مقصد احتمالی برای ایکر کاسیاس

جدایی ایکر کاسیاس، در صورتی که به عنوان برنامه رئال مادرید جامه عمل به خود بپوشد، قطعاً یکی از حماسه های تابستان امسال خواهد بود. تاتنهام، آرسنال، رم، فنرباحچه و نیویورک کاسموس باشگاه های علاقه مند به جذب این دروازه بان هستند.

طـرفداری- احتمال چنین اتفاقی به موافقت داوید ده خیا، دروازه بان تیم منچستر یونایتد برای بازگشت به پایتخت اسپانیا بستگی دارد. آنها قبل از اینکه اجازه جدایی دروازه بان 23 ساله را صادر کنند، می خواهند جایگزین او را مشخص کرده باشند. اولین گزینه آنها یان اوبلاک است اما اتلتیکو اصرار دارد که او فروشی نیست و توقع پرداخت 40 میلیون یورو رقم فسخ قرارداد را از یونایتد دارند.

وقتی لوئیس فن خال جانشین ده خیا را پیدا کرد، رئال مادرید و یونایتد باید بر سر انتقال این دروازه بان به توافق برسند، کسی که در تابستان سال آینده می تواند به صورت آزاد جدا شود. یونایتد مبلغی بین 30 الی 40 میلیون یورو می خواهد. اگر این معامله انجام شود، کاسیاس که در حال حاضر تعطیلات تابستانی خود را سپری می کند، احتمالاً با دریافت 15 میلیون یورو (دستمزد خالص دو سال خود) از رئال مادرید جدا خواهد شد. پنج باشگاه در این میان به جذب کاپیتان تیم ملی اسپانیا و رئال مادرید ابراز علاقه کرده اند.

تاتنهام:

تیم لندنی دو سال قبل هوگو لوریس را با مبلغ 12 میلیون یورو به خدمت گرفت. در صورتی که پیشنهاد یونایتد برای اوبلاک به جایی نرسد، فن خال برای انتقال ملی پوش فرانسوی تلاش خواهد کرد. کاسیاس زندگی در لندن را دوست دارد بنابراین انتقال به وایت هارت لین گزینه معقولی به نظر می رسد، اما چندان جذاب نیست چرا که اسپورز فصل آینده به جای چمپیونزلیگ، در لیگ اروپا رقابت خواهد کرد.

آرسـنال:

کاسیاس از مدت ها قبل در لیست خرید آرسن ونگر قرار داشته است. مربی توپچی ها فصل گذشته نیز قصد جذب این دروازه بان را داشت، اما در نهایت رئال مادرید با انتقال دیگو لوپز به میلان وی را حفظ کرد. آرسنال باشگاهی است که از همه نظر برای کاسیاس مناسب و قابل توجه می باشد: یک باشگاه بزرگ، زندگی در لندن و حضور در چمپیونزلیگ.

رم:

از میان تمام باشگاه های حاضر در سری آ، رم تیمی است که بیشترین علاقه را به جذب این دروازه بان ابراز کرده و در ایتالیا با مدیر برنامه های این بازیکن، کارلو کوتروپیا تماس داشته اما مذاکره ای با مادرید صورت نگرفته است. مانع اصلی این است که آنها قادر به پرداخت دستمزد مورد نظر این دروازه بان نیستند و سالانه بیش از 3 میلیون یورو دستمزد خالص نمی توانند پرداخت کنند.

فنرباحچه:

تیم ترکیه ای در فصلی که گذشت نایب قهرمان سوپرلیگ این کشور شد، و در حال حاضر پول نقد لازم برای انتقال کاسیاس به استانبول را دارند، اما این مقصدی نیست که خوشایند کاپیتان مادریدی ها باشد، به خصوص بعد از اختلالات اخیر و تردید هایی که از سران این باشگاه دید. اما مثل آرسنال، فنرباحچه نیز در رقابت های چمپیونزلیگ فصل آینده حضور خواهد داشت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 28 خرداد 1394 | 9:29 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.