فرناندو سانتوس: رونالدو همیشه به تیم اهمیت می دهد

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

فرناندو سانتوس: رونالدو همیشه به تیم اهمیت می دهد

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

فرناندو سانتوس: رونالدو همیشه به تیم اهمیت می دهد

فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی پرتغال می گوید که کریستیانو رونالدو همیشه به تیم فکر می کند، هرچند که وی در دیدار دوستانه مقابل ایتالیا غایب خواهد بود.

طـرفداری- به گزارش Fourfourtwo، سرمربی سابق تیم ملی یونان گفت:

رئال مادرید یکی از بهترین تیم های اروپاست و 50 درصد از گل های آنها توسط کریستیانو رونالدو به ثمر می رسد.نام های بزرگ اینگونه بازی می کنند، آنها برای تیم خود اساسی هستند و گاهی اوقات تیم به آنها وابسته می شوند و باشگاه ها نیز این را قبول می کنند. این طبیعی است و در مورد رونالدو و سایر بازیکنان بزرگ نیز اتفاق می افتد. من نیز در باشگاه هایی که کار کرده ام چنین چیزی را شاهد بودم، به خصوص با مهاجمان.

با اینحال، رونالدو همیشه تلاش می کند تا نشان دهد که چگونه تمام اعضای تیم برای ما مهم هستند و این قابل توجه است. در جریان جلسات تمرینی و در مکالمات ما او همیشه به اهمیت سایر بازیکنان تأکید می کند و با کار تیمی وی می تواند بهترین عملکرد خود را ارائه کند.

ایتالیا در 9 بازی اخیر خود شکست ناپذیر بوده اما در پنج دیدار اخیر خود نیز تنها یک پیروزی کسب کرده اند، و فشار برای کسب پیروزی روی آنتونیو کنته است. سانتوس افزود:

آنتونیو کنته در یوونتوس عادت داشت که از سه مدافع استفاده کند اما آنها حالا با روش متفاوتی بازی می کنند و اخیراً با سیستم 3-3-4، مثل دیدار با کرواسی به میدان می روند. آنها به نحوی خوب، بسیار تهاجمی هستند. آنها سعی می کنند برای گرفتن توپ فشار بیاورند و در خط دفاعی نیز بسیار مستحکم هستند.

در حالیکه پرتغال برای این مسابقه، کریستیانو رونالدو را در اختیار ندارد، ایتالیا نیز به بازیکنانی چون جیانلوئیجی بوفون و دنیله ده روسی اجازه داده تا اردوی تیم را ترک کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 26 خرداد 1394 | 10:34 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.