کریستیانو رونالدو: به ثمر رساندن چهار گل سخت است؛

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کریستیانو رونالدو: به ثمر رساندن چهار گل سخت است؛

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کریستیانو رونالدو: به ثمر رساندن چهار گل سخت است؛

طرفداری- کریستیانو رونالدو بعد از اینکه در جریان پیروزی 5-1 مقابل الچه، چهار گل برای تیمش به ثمر رساند، از هم تیمی های خود به خاطر کمک هایشان تشکر کرد.

پنالتی اعلام شده برای الچه که از کریستیانو رونالدو گرفته شد، با تعجب گسترده ای همراه شد و به نظر نمی رسید که وی برخوردی با پدرو ماسکرا داشته باشد، اما مهاجم پرتغالی بعد از بازی اظهار داشت که تصمیم داور درست بوده است.

رونالـدو به خبرنگار AS گفت: "من به داور شکایت کردم اما باید اعتراف کنم که پنالتی بود. این اتفاق خیلی سریع رخ داد اما تصمیم داور درست بود. بازی خیلی خوب بود. ما بازی را خوب شروع نکردیم و من یک پنالتی به حریف دادم اما با دو گل سریع به خوبی پاسخ دادیم.

به ثمر رساندن چهار گل بسیار سخت است. از هم تیمی هایم به خاطر کمک هایشان تشکر می کنم. من دو یا سه بار موفق به انجام چنین کاری شده ام. از این بابت ممنون هم تیمی هایم هستم. توپ این مسابقه را برای پسرم می برم."

از رونالدو در مورد برخی تصمیمات اتخاذ شده توسط کارلو آنچلوتی پرسیده شد، یکی انتخاب کیلور ناواس به جای ایکر کاسیاس و و غیبت یک مهاجم نوک کلاسیک، که باعث شد تا اغلب اوقات رونالدو در آن پست بازی کند.

"این ها تصمیمات مربی است و ما باید به آن احترام بگذاریم. او سیستم چرخشی را اجرا کرد و از من خواست که به عنوان مهاجم بازی کنم. ما همیشه نمی توانیم در مورد یک موضوع صحبت کنیم. ایکر و کیلور بهترین دروازه بان های لیگ هستند. این موضوع دیگر خسته کننده شده است. مهمترین مسئله حفظ روند رو به رشد و پیشرفت است. مسئله دروازه بانی دیگر بسته شده است."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 2 مهر 1393 | 8:44 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.