کرگر: رئال مادرید به قهرمانی نیاز دارد و بنیتز همیشه چیزی فتح می کند

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کرگر: رئال مادرید به قهرمانی نیاز دارد و بنیتز همیشه چیزی فتح می کند

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کرگر: رئال مادرید به قهرمانی نیاز دارد و بنیتز همیشه چیزی فتح می کند

جیمی کرگر، مدافع سابق تیم لیورپول می گوید که سرمربی سابق خود در آنفیلد، در سانتیاگو برنابئو نیز موفق خواهد شد.

طـرفداری- به گزارش AS، صحبت های کرگر را می خوانیم:

- امروز بازی کلاسیک کوروزون میان مادرید و لیورپول است، یک فرصت برای کمک به کسانی که شانس کمتری نسبت به دیگران داشته اند...

من شور و شوق زیادی برای این مسابقه دارم، هواداران زیادی آنجا خواهند بود. من فقط یک بار در برنابئو بازی کرده ام و برای من باور نکردنی است که دوباره می توانم آنجا بازی کنم، حتی با وجود اینکه ما حالا پیشکسوت هستیم. این یکی از بزرگترین ورزشگاه های دنیاست و من در مقابل زیدان بازی خواهم کرد، یکی از بهترین بازیکنان در تاریخ فوتبال.

- حدس می زنم که نتیجه دیدار امروز مهم نباشد...

من به یک مساوی هم راضی هستم (می خندد).

- شما در مورد تنها حضور خود در برنابئو صحبت کردید. از آن بازی چه چیز هایی به یاد می آورید؟

این مربوط به سال ها قبل است. ما خوش شانس بودیم و موفق شدیم که اینجا 1-0 و 4-0 در آنفیلد پیروز شویم. مادرید 10 عنوان قهرمانی اروپا دارد و ما تنها 5 قهرمانی داریم، اما آن شب نوبت لیورپول بود.

- حالا که بنیتز سرمربی رئال مادرید شده، لیورپول و مادرید به هم نزدیک تر شده اند. آیا او اینجا موفق خواهد شد؟

اینطور فکر می کنم. او در هر باشگاهی که بوده فاتح عناوینی شده است. در ناپولی او فاتح سوپرکاپ و جام حذفی ایتالیا شد، در لیورپول چمپیونزلیگ را فتح کرد... فکر می کنم در اینتر هم چند عنوان به دست آورد. او همیشه عناوینی به دست می آورد اما در مادرید فشاری زیادی وجود دارد و او درست بعد از سه گانه بارسلونا هدایت رئال مادرید را به عهده گرفته است. حالا مادرید نیاز دارد که با عناوینی پاسخگو باشد و بنیتز مربی است که همیشه چیزی فتح می کند.

- یازدهمین عنوان قهرمانی در اروپا؟

چرا که نه؟ او قبلاً هم فاتح این جام شده است. با لیورپول او همیشه به مرحله یک چهارم نهایی و نیمه نهایی می رسید... در سال 2007 ما دوباره به فینال رسیدیم. او در رقابت های اروپایی همراه با والنسیا و چلسی هم موفق بوده است و قهرمانی در لیگ اروپا را نیز در کارنامه دارد. او اروپا را خیلی خوب می شناسد و در مادرید هم چند بازیکن فوق العاده دارد. او فرصت فوق العاده ای دارد.

- در لیورپول او مربی و مدیر تیم بود و در مورد همه چیز تصمیم می گرفت اما در مادرید...

هنگامی که این شغل را قبول کرد، در مورد چگونی توابع، قوانین و مقررات باشگاه می دانست. لیورپول متفاوت است، حداقل 10 سال پیش اینطور بود. فلورنتنیو پرز، والدانو، میاتوویچ،... نمی دانم مدیر ورزشی کنونی آنها چه کسی است. بوتراگوئنو؟ پرز؟

- فلورنتینو پرز تصمیم گیرنده است.

اوه بله. مطمئنم که آنها در مورد بازیکنانی که به آن علاقه دارند صحبت خواهند کرد، اما مادرید معمولاً بهترین بازیکنان دنیا را به خدمت می گیرد بنابراین مربی راضی است.

- آیا فکر می کنید که بنیتز بتواند رونالدو را برای بازی در پست شماره 9. متقاعد کند؟

بهترین پست برای او سمت چپ است، و او با گل هایی که به ثمر می رساند این را نشان داده است. او در هر فصل 50 یا 60 گل به ثمر می رساند. من فکر می کنم گاهی اوقات در منچستر یونایتد سر الکس فرگوسن در بعضی بازی های اروپایی از او به عنوان مهاجم نوک استفاده می کرد. این جالب خواهد بود اما مطمئناً او نمی تواند بیشتر از حالا گلزنی کند.

- وقتی که بنیتز هدایت لیورپول را به عهده گرفت، صحبتی با شما، جرارد و اوون داشت. او چه چیزی گفت؟

او در مورد ایده های خود، فلسفه مربیگری اش، ایده هایش برای تیم و اینکه قصد به خدمت گرفتن چه کسانی را دارد صحبت کرد. او همچنین در مورد کارهایی که در والنسیا انجام داده بود و موفقیت های زیادی کسب کرده بود نیز صحبت کرد. این نحوه کار او با بازیکنان بود، او توضیح می داد که چه چیزی از ما می خواهد. ما سه ملی پوش انگلیسی داشتیم و او می خواست بازیکنان انگلیسی به خدمت بگیرد. ما در مورد همه چیز صحبت کردیم... همه چیز.

- او همین کار را با بیل هم انجام داد. در این مورد چه فکر می کنید؟

من دوست دارم که او ایده هایش را توضیح می دهد. او مجبور به انجام این کار نیست، این برای یک مربی طبیعی است، اما بچه ها، من، استیو [جرارد] و اوون قدردانی می کنیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 25 خرداد 1394 | 9:2 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.