ارمنستان 2-3 پرتغال؛ پیروزی 10 نفره با هت‌تریک کاپیتان

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

ارمنستان 2-3 پرتغال؛ پیروزی 10 نفره با هت‌تریک کاپیتان

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

ارمنستان 2-3 پرتغال؛ پیروزی 10 نفره با هت‌تریک کاپیتان

 

شــرح بازی

جدال صدرنشین و قعرنشین گروه I  به میزبانی ارمنستان از ساعت 20:30 آغاز شد، و در دقیقه '14 پیزلی با یک ضربه آزاد تماشایی از فاصله دور توپ را به زیر طاق دروازه دروازه پاتریسیو فرستاد. در دقیقه '28 موتینیو داخل محوطه ارمنستان با خطا متوقف شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد، رونالدو پشت توپ قرار گرفت و با ضربه ای مطمئن به سمت راست خلاف جهت حرکت دروازه بان حساب کار را 1-1 کرد.

در آخرین لحظه نیمه نخست، کوئنترائو پشت محوطه ارمنستان صاحب توپ شد اما ضربه پای چپ این بازیکن با واکنش خوب دروازه بان برگشت داده شد.

با آغاز نیمه دوم، ارمنستان بازی را هجومی آغاز کرد اما در دقیقه '54 روی اشتباه و تعلل دروازه بان و مدافع تیم ارمنستان، رونالدو تا آخرین لحظه به دنبال توپ دوید و در نهایت با ضربه ای چیپ توپ را از بالای سر دروازه بان به گل تبدیل کرده و در 120مین بازی ملی خود 54مین گل را به ثمر رساند.

در دقیقه '58 کریستیانو رونالدو به زیبایی هر چه تمام تر هت‌تریک خود را کامل کرد؛ او پشت محوطه پس از کنترلی زیبا، با شلیکی محکم توپ را به کنج دروازه حریف فرستاد و حساب کار را 3-1 کرد و در چهارمین بازی خود پنجمین گل را به ثمر رساند. رونالدو تنها بازیکن تاریخ پرتغال است که در رقابت های مقدماتی یورو و جام جهانی هت‌تریک می کند.

در دقیقه '61 تیاگو مندس با خطای خود کارت زرد دوم را دریافت کرده و از بازی اخراج شد تا شاگردان فرناندو سانتوس 10 نفره شوند. در دقیقه '64 ویلیام کاروالیو به جای دنی به بازی آمد. در دقیقه '72 بالاخره ارمنستان از مزیت یک یار بیشتر خود استفاده کرده و توسط مگویان دروازه پرتغال را باز کرد و اختلاف را کاهش داد. بعد از آن بازی به تعادل نسبی رسید و تلاش های میزبان برای رسیدن به گل حاصلی نداشت تا بالاخره پرتغالی ها با 3 امتیاز از این ورزشگاه خارج شوند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 24 خرداد 1394 | 12:26 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.