ولز 1 - 0 بلژیک؛ لشکر یک نفره ای به نام بیل

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

ولز 1 - 0 بلژیک؛ لشکر یک نفره ای به نام بیل

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

ولز 1 - 0 بلژیک؛ لشکر یک نفره ای به نام بیل

به گزارش طرفداری از ساعت 23:15 دقیقه و در کاردیف در یکی از حساس ترین دیدار های دور مقدماتی رقابت های یورو 2016 دو تیم ملی ولز و بلژیک از گروه B   رقابت ها به مصاف هم رفتند.

مسابقه کم و بیش متعادل آغاز شد. شاگردان ویلموتس با حرکات هازارد، بنتکه و مرتنس مثلث خط حمله خود به دنبال رسیدن به دروازه میزبان بودند، اما این تیم قرمزپوش میدان بود که توانست با یک ضربه ایستگاهی , و استفاده از اشتباه راحا ناینگولان توپ را در محوطه جریمه در دقیقه 25 به گرت بیل برساند تا این فوق ستاره در 50مین بازی ملی خود با کنترل سینه، چرخش زیبا و ضربه زمینی پای راست خود تک گل این دیدار در نیمه نخست را به ثمر برساند.

نیمه دوم را اما بلژیکی ها با آمدن لوکاکو فوق العاده تهاجمی آغاز کرده و در 15 دقیقه ابتدایی موقعیت های فراوانی را از دست دادند که در مهم ترین آن ها می توان به ضربه سر بنتکه  در آستانه دروازه و شوت های از راه دور تونی آلدرویلد اشاره کرد. اما با نزدیک شدن به دقایق پایانی بازی از فشار حملات بلژیکی ها کاسته شد و یاران آرون رمزی با کنترل جریان بازی و حمایت هواداران پرشور خود سرانجام  توانستند سه امتیاز فوق العاده ارزشمند این دیدار را برابر تیم دوم جدول رده بندی فیفا به دست آوردند.

ترکیب دو تیم و آمار نهایی بازی


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 23 خرداد 1394 | 10:33 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.