سیمئونه: رئال قهرمان فصل آینده لالیگاست

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

سیمئونه: رئال قهرمان فصل آینده لالیگاست

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

سیمئونه: رئال قهرمان فصل آینده لالیگاست

سیمئونه: رئال قهرمان فصل آینده لالیگاست

رئال کلاب - دیگو سیمئونه می‌گوید رئال مادرید در فصل آینده به رقبایش اجازه نمی‌دهد که دست این تیم را از تمام جام‌ها کوتاه کنند و مانند امسال فصل را بدون جام به پایان نخواهد رساند.

در فصلی که گذشته بارسلونا به اولین تیمی تبدیل شد که برای دومین بار در تاریخ سه‌گانه قهرمانی کسب می‌کند اما رئال مادرید در شرایطی کاملاً متفاوت فصل را بدون کسب حتی یک جام به پایان رساند. سیمئونه اما می‌گوید رئال در فصل آینده می‌تواند دومین قهرمانی‌اش در لالیگا طی یک بازه زمانی هشت ساله را کسب کند.

سرمربی آرژانتینی روخی‌بلانکو در گفت‌و‌گو با نشریه آس درباره کورس قهرمانی لالیگا در فصل آینده اظهار داشت: بسیار خطرناک و سخت است که تصور کنیم تیمی جز رئال مادرید فصل آینده می‌تواند قهرمان لالیگا شود، چون امکان ندارد که تیمی مانند رئال مادرید به کسب تنها یک قهرمانی در لیگ طی هفت سال بسنده کند. به همین دلیل من با وجود نارحتی از این موضوع باید بگویم که فصل آینده مسیر کورس قهرمانی لالیگا برای رئال مادرید به شیوه‌ای خطرناک هموار است.

رئالی‌ها فصل گذشته را به عنوان نایب قهرمان و پشت سر بارسلونا به پایان رساندند که نتیجه آن اخراج کارلو آنچلوتی و روی کار آمدن رافائل بنیتس بوده است. آخرین قهرمانی کهکشانی‌ها در لالیگا در سال 2012، دومین فصل مربیگری ژوزه مورینیو در سانتیاگوبرنابئو رقم خورد.



نظرات شما عزیزان:

CR7MB
ساعت14:25---22 خرداد 1394
اینم دیگه فهمید.......
پاسخ:ههههه.. همه فهمیدن..


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 22 خرداد 1394 | 11:5 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.