فلش بک؛ 6 سال پیش کریستیانو رونالدو به رئال مادرید پیوست

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

فلش بک؛ 6 سال پیش کریستیانو رونالدو به رئال مادرید پیوست

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

فلش بک؛ 6 سال پیش کریستیانو رونالدو به رئال مادرید پیوست

شش سال از ترک اولدترافورد توسط کریستیانو رونالدو می گذرد.

طرفداری- شش سال پیش در چنین روزی، منچستر یونایتد با پذیرفتن پیشنهاد 80 میلیون پوندی (94 میلیون یورو) رئال مادرید، اجازه داد رونالدو به رئال مادرید بپیوندد. این در شرایطی بود که یونایتد در آن زمان، نائب قهرمان اروپا بود و رونالدو نیز اولین توپ طلای خود را به دست آورده بود. 15 روز بعد، رئال مادرید نیز این انتقال را تایید کرد و رونالدو، در تاریخ 1 جولای، با باز شدن پنجره نقل و انتقالات، به گران ترین بازیکن تاریخ فوتبال تبدیل شد، عنوانی که بعدها توسط گرث بیل تصاحب شد.

رونالدو، به علت حضور اسطوره باشگاه، رائول گونزالس، در ابتدا با تغییر شماره خود، عدد 9 را به تن کرد. اما پس از ترک باشگاه توسط رائول، به شماره همیشگی خود، یعنی عدد 7 دست پیدا کرد. رونالدو در رئال مادرید، موفق به کسب دو توپ طلا، یک قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا، یک قهرمانی لا لیگا و دو قهرمانی کوپا دل ری شده است. همچنین در این مدت، رونالدو سه کفش طلای اروپا را نیز به خود اختصاص داده است. 

در فصلی رونالدو به رئال مادرید آمد، این تیم حدوداً 260 میلیون یورو خرج آوردن بازیکنانی چون رونالدو، کاکا، ژابی آلونسو، رئال آلبیول، ازکوئیل گارای، آلوارو آربلوا، آلوارو نگردو، کریم بنزما، استبان گرانرو و آنتونیو آدان کرد. این تیم، حدوداً مبلغ 70 میلیون یورو را نیز از فروش بازیکنانی چون، وسلی اسنایدر، آرین روبن، هونتلار و نگردو به دست آورد. 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 22 خرداد 1394 | 10:3 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.