موراتا: فینال را فراموش کرده ام؛ قصد بازگشت به مادرید را ندارم

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

موراتا: فینال را فراموش کرده ام؛ قصد بازگشت به مادرید را ندارم

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

موراتا: فینال را فراموش کرده ام؛ قصد بازگشت به مادرید را ندارم

مهاجم تیم یوونتوس، آلوارو موراتا می گوید بعد از مسابقه شنبه شب با بارسلونا، پیراهنش را با هیچ بازیکنی عوض نکرده و سعی می کند خاطراتش از آن روز را از یاد ببرد.

طرفداری- آلوارو موراتا  که زننده تک گل یوونتوس در شکست 3-1 مقابل بارسلونا در فینال لیگ قهرمانان اروپا بود، در گفتگو با Cadena Ser گفت:

باختن در فینال لیگ قهرمانان اروپا، اتفاق بزرگی است. این روزها سخت پشت سرگذاشته شده است. قبل از فینال، چند بار از خواب بلند شدم و احساس کردم که در فینال بازی کرده ام، فینال برای من یک رویا بود. در پایان بازی پیراهنم را با کسی عوض نکردم و نمی خواهم خاطره ای از آن روز در یادم بماند. حتی مدال نقره را هم نگرفتم.  باید به بارسلونا، مربی و بازیکنان این تیم تبریک بگویم، ما باید باختن را هم یاد بگیریم.

در حالی که شایعات حاکی از آن است که بنیتز سرمربی جدید رئال مادرید، خواهان بازگشت موراتا به مادرید است، او در این خصوص می گوید:

کسی در این رابطه با من صحبت نکرده است، بعد از بازی فینال فقط با مادربزرگم صحبت کرده ام. من سال خوبی را در ایتالیا پشت سرگذاشتم و می خواهم بیشتر از این در خدمت یوونتوس باشم. در یوونتوس خوشحالم. من اینجا از نظر فیزیکی پیشرفت زیادی داشته ام و هر روز تمرینات سختی را پشت سرمی گذارم. من از ساعت 9:30 تا 15:30 در مجموعه تمرینی باشگاه مشغول تمرین کردن هستم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 19 خرداد 1394 | 21:39 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.