آخرین وضعیت مذاکرات رئال مادرید با ده خیا

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

آخرین وضعیت مذاکرات رئال مادرید با ده خیا

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

آخرین وضعیت مذاکرات رئال مادرید با ده خیا

بر اساس آخرین شنیده ها، داوید ده خیا تصمیم نهایی خود را درباره تیم فصل آینده اش گرفته است و نمایندگان او به منچستریونایتد اطلاع داده اند که وی قصد پیوستن به رئال مادرید را دارد.

طرفداری- بر اساس گزارش اختصاصی سایت Goal، داوید ده خیا به باشگاه منچستریونایتد اطلاع داده است که قصد پیوستن به رئال مادرید را دارد. حال، این منچستریونایتد است که باید درباره فروش وی به مادرید یا نگه داشتن ده خیا در آخرین فصل قرارداش و سپس از دست دادن او به مادرید در قراردادی آزاد، تصمیم گیری کند.

گفتنیست علاقه نامزد ده خیا به زندگی در مادرید و علاقه خود این بازیکن برای بازی کردن در شهر زادگاهش از مهم ترین عوامل این انتخاب به شمار می روند. منچستریونایتد در تابستان گذشته شانس ارائه پیشنهاد تمدید قرارداد به ده خیا را از دست داد، زیرا مسئولان این باشگاه معتقد بودند که پس از به روی کار آمدن سرمربی جدید این باشگاه در آن زمان (لوییز فن خال)، وی به شخصه باید عملکرد این دروازه بان اسپانیایی را زیر نظر گیرد و در صورت تمایل به او پیشنهاد تمدید قرارداد را دهد. سستی کردن یونایتد در ارائه پیشنهاد تمدید قرارداد به ده خیا از دیگر عوامل شدت یافتن علاقه رئال مادرید به جذب این دروازه بان با استعداد می باشد.

بر اساس گزارش ها، مشاوران ده خیا به او توصیه کرده  بودند که قبل از پیوستن به رئال مادرید، دو فصل دیگر را نیز در اولدترافورد سپری کند. دلیل این توصیه، اتمسفر و پتانسیل طبیعی لیگ برتر انگلستان برای ارتقای سطح دروازه بانانیست که از سطح فنی بالایی برخوردارند، اما همچنان می توانند به پیشرفت خود ادامه دهند. با این حال، جذابیت رئال مادرید موجب شده است تا ده خیا نتواند از انجام این انتقال منصرف شود. او با پیوستن به رئال مادرید، راه بازیکنانی همچون دیوید بکهام، رود فن نیستلروی، گابریل هاینزه و کریستیانو رونالدو را ادامه خواهد داد.

تمام بازیکنانی که در 13 سال اخیر از منچستریونایتد به رئل مادرید منتقل شده اند
داوید ده خیا در تابستان سال 2011 با رقم 17/8 میلیون پوند که رکورد گرانترین انتقال یک دروازه بان در فوتبال بریتانیا را شکست، از اتلتیکو مادرید به منچستریونایتد پیوست. او در دو فصل گذشته به عنوان بهترین بازیکن باشگاه منچستریونایتد انتخاب شده است و دو بار نیز در تیم منتخب فصل لیگ برتر انگلستان قرار داشته است. او همچنین در فصل 2013-2012 موفق به کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر به همراه منچستریونایتد شد.

فن خال در اولین فصل حضورش در منچستریونایتد، ویکتور والدز را در پنجره نقل و انتقالات ژانویه در قراردادی آزاد و 18 ماه به خدمت گرفت. او همچنین در تابستان گذشته قصد داشت کیلور ناواس - دروازه بان تیم ملی کاستاریکا -  را که در جام جهانی 2014  برای 120 دقیقه موفق به بسته نگه داشتن دروازه خود در برابر تیم تحت هدایت لوییز فن خال شده بود را به خدمت گیرد، اما ناواس در نهایت به رئال مادرید پیوست. گفته می شود فن خال همچنان یکی از ستایش کنندگان این دروازه بان است و نام این دروازه بان در لیست جانشینان احتمالی داوید ده خیا قراردارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 18 خرداد 1394 | 19:14 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.