گزارش روز: علاقه منچستر یونایتد به جذب کریم بنزما

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

گزارش روز: علاقه منچستر یونایتد به جذب کریم بنزما

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

گزارش روز: علاقه منچستر یونایتد به جذب کریم بنزما

طرفداری - منچستر یونایتد علاقه مند است کریم بنزما مهاجم فرانسوی تیم رئال مادرید را به خدمت گیرد.

به گزارش Manchester Evening News، وودوارد روز چهارشنبه با ایجنت کریم بنزما ملاقات کرد و قصد دارد با ارائه پیشنهادی 40 میلیون پوندی مهاجم 27 ساله رئال مادرید را به خدمت گیرد.

وین رونی که در فصل گذشته بهترین گلزن منچستر یونایتد بود، ضعیفترین آمار بهترین گلزن این تیم را از سال 1982 که فرانک استاپلتون با به ثمر رساندن 14 گل بهترین گلزن تیم شده بود، از خود به جای گذاشت. اکنون با توجه به اینکه آینده رابین فن پرسی در یونایتد در هاله ای از ابهام قرار دارد و رادامل فالکائو نیز به موناکو باز خواهد گشت، فن خال تنها جیمز ویلسون 19 ساله را در خط حمله خود می بیند.

پیش از این سر الکس فرگوسن در سال 2008 و پس از تساوی 1-1 یونایتد در مقابل المپیک لیون، نسبت به خرید بنزما ابراز علاقه کرده بود، هر چند وی با مبلغ 35 میلیون پوند به رئال مادرید پیوست و یونایتد در عوض مایکل اوون را جذب نمود.

ماه گذشته اد وودوارد با ژوزه مورینیو و دو مرد دیگر در هتل بولگاری در نایتزبریج دیده شد که گفته می شد مذاکره بر سر انتقال پتر چک بوده است.

اکنون گفته می شود که وودوارد با ایجنت بنزما ملاقاتی داشته است و گفته می شود منچستر یونایتد قصد دارد کریم بنزما را که تا ژوئن 2019 با رئال مادرید قرارداد دار، زودتر از موعد از این تیم جدا کند.

لوییس فن خال سرمربی منچستر یونایتد مصمم است که برخلاف فصل گذشته اهداف خود را پیش از آغاز تمرینات پیش فصل به خدمت گیرد تا تیمش را برای کسب عنوان قهرمانی آماده کند. وی فصل پیش دالی بلیند و رادامل فالکائو را در ددلاین جذب نمود و مارکوس روخو و آنخل دی ماریا نیز پس از شروع فصل به جمع شیاطین سرخ پیوستند.

از سویی با توجه به احتمال جدایی داوید ده خیا از منچستر یونایتد و پیوستنش به رئال مادرید، مسئولین یونایتد طرح مبادله دو بازیکن را مطرح کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 16 خرداد 1394 | 21:20 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.