بنیتز: اگر بازیکن جدید بیاید، فوق العاده است؛ امیدوارم من هم مثل آنچلوتی میان بازیکنان محبوب شوم

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

بنیتز: اگر بازیکن جدید بیاید، فوق العاده است؛ امیدوارم من هم مثل آنچلوتی میان بازیکنان محبوب شوم

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

بنیتز: اگر بازیکن جدید بیاید، فوق العاده است؛ امیدوارم من هم مثل آنچلوتی میان بازیکنان محبوب شوم

طـرفداری- به گزارش AS، صحبت های کامل این مربی اسپانیایی را می خوانیم:

قبل از اینکه سؤالات شروع شود، دوست دارم بگویم که سال ها قبل آخرین بازی من به عنوان بازیکن رئال مادرید، دیداری بود که در ال اسکوریال برگزار شد که اتفاقاً اولین بازی بوتراگوئنو هم بود.

اولین تماس: "من یک کنفرانس مطبوعاتی همراه با اورلیو دی لورنتیس تشکیل دادم و طی آن اعلام کردیم که دیگر با ناپولی ادامه نخواهم داد. به دنبال کنفرانس مطبوعاتی، تماسی با مدیر برنامه هایم صورت گرفت اما نمی خواستند که تا آخرین بازی چیزی مشخص شود. تا آن زمان من روی ناپولی تمرکز کرده بودم."

احساسات: "امروز، روز بسیار ویژه ای است. مسیر سختی بوده است و بازگشت به خانه یکی از اهداف من بود و در اینجا افراد زیادی وجود دارند که برای سالها می شناسم. می توانید بگویید که یک چرخه است، چون من اینجا شروع کردم و دوباره اینجا هستم. امروز، روزی است که باید از آن لذت برد."

چالش ها: "برای من این ثابت است - هر روز یک چالش محسوب می شود. اینجا در مادرید تیم فوق العاده ای وجود دارد که یک نهاد بزرگ پشت آن قرار دارد."

کاسیاس و پست دروازه بانی: "در این مقطع زمانی، تنها برنامه من این است که از یک تیم فوق العاده لذت ببرم؛ امروز روز مناسبی برای صحبت کردن در مورد وضعیت قرارداد بازیکنان نیست."

آیا در ترکیب رئال مادرید فقدانی وجود دارد که در روش بازی مورد نظر شما خلال ایجاد کند؟

"من همیشه به اتفاقاتی که در نقل و انتقالات رخ می دهد توجه دارم، به خصوص اگر دنبال ساخت تیمی باشم که به روش مشخصی بازی کند. تیم های من باید با حداکثر توان خود بازی کنند و ایده مشخصی از نحوه بازی خود داشته باشند، جدا از سیستمی که به کار می گیریم. من تیمی می خواهم که هجومی باشد، گلزنی کند و اگر ممکن بود فوتبال جذابی ارائه کند."

کدام تیم رئال مادرید را بیشتر دوست داشتید: مورینیو یا آنچلوتی؟

"من همیشه تیم هایی که پیروز می شوند را دوست دارم. وظیفه من نیست که در مورد یک مربی مقابل دیگری اظهار نظر کنم. من تنها به آینده فکر می کنم، و اینکه در آینده چه کار می توانیم انجام دهیم."

در بازگشت به اینجا، به یاد دارم که یک زمین تمرین وجود داشت که اکنون جای آن را فروشگاه ها گرفته اند. احساسات بر من غلبه کرد. اینجا برای من جای خاصی است و حالا انگیزه ام فتح عناوین و کسب موفقیت است. فکر نمی کنم امروز روز صحبت کردن در مورد سیستم یا اینکه بازیکنان در کجا بازی خواهند کرد، باشد. فکر می کنم بیشتر یک مراسم خوشآمد گویی است. دیده ام که می گویند مربی دفاعی هستم - اما باید بگویم که فصل گذشته ناپولی 104 گل به ثمر رساند.

خواهیم دید که فصل آینده شرایط چگونه پیش می رود. می توانم به بازیکنان نگاه کنم و انتخاب کنم که چه کسی بازی کند و چه کسی در بهترین فرم قرار دارد. رئال مادرید چنان باشگاه مهمی است که ما همیشه نیم نگاهی به بازار نقل و انتقالات داریم. ما ترکیب فوق العاده ای داریم، بازیکنانی بزرگ، و سؤال در مورد سبک بازی من نیست. رئال مادرید باید خوب و با تمام پتانسیل خود بازی کند، و فکر نمی کنم سیستم ما چیزی جز سبک باشگاه باشد. ما برای پیروزی بازی می کنیم. شما باید خوب بازی کنید، پیروز شوید و گلزنی کنید.

من کسی هستم که از رده جوانان به اینجا رسیده ام، و سال های زیادی در رده جوانان باشگاه رئال مادرید سپری کرده ام، و درک می کنم که شرایط چگونه است. مسئولیت اصلی من در تیم نخست است اما به این معنی نیست که توجهی به تیم های جوانان و پایه نخواهم داشت. من گفتگویی با زیدان داشتم و مطمئنم که رابطه خوبی خواهیم داشت اما باید روی تیم اصلی تمرکز کنم. روز گذشته من برخی از بازیکنان جوان کاستیا را دیدم و اگر آنها به اندازه کافی خوب باشند سعی خواهم کرد به آنها کمک کنم اما با زیدان هماهنگ خواهم بود.

من برای سال های زیادی در فوتبال بوده ام و در جاهای مختلفی با مدیر ورزشی یا بدون آن کار کرده ام. من مربی هستم، و ترکیبی دارم که باید با آن کار کنم. مربی یک عقیده دارد و سپس به باشگاه نگاه می کنید چون باشگاه هم ایده هایی دارد. من باید با تیم کار کنم و از پتانسیل بازیکنان بیشترین بهره را ببرم. اگر بازیکن جدیدی بیاید، فوق العاده است.

این بهترین ترکیبی است که تاکنون با آن کار کرده ام. بازیکنان با کیفیت بسیار زیادی وجود دارد. برای نحوه کار کرد و سبک من، و نحوه انجام کار ها، 80% تمرین با توپ و 20% بدون توپ، و تلاش برای حفظ مالکیت توپ در جریان بازی، فکر می کنم که این ترکیبی سازگار است. و ما به دنبال تکنولوژی هستیم تا در تمرینات به ما کمک کند. من به لطف نحوه کارکرد خود عناوینی فتح کرده ام و این دلیل اصلی حضور من در اینجاست. شما باید با بازیکنان متفاوتی هماهنگ شوید اما فکر می کنم باید برند فوتبالی هجومی را به نمایش بگذارید.

فکر می کنم این نشانه مثبتی است که بازیکنان می خواهند علاقه خود به یک مربی بزرگ و یک مرد بزرگ مثل کارلو [آنچلوتی] را نشان دهند. امیدوارم روزی که باشگاه را ترک می کنم، من هم بتوانم چنین محبوبیتی میان بازیکنان داشته باشم. من به طور مرتب با آنچلوتی صحبت می کنم و او یکی از دوستان فوق العاده ام است، و من کارنامه حرفه ای او را ستایش می کنم. اما دوران حضور او در اینجا را تجریه و تحلیل نخواهم کرد. من تلاش خواهم کرد تا از برخی اشتباهات خود درس بگیرم، هرکس مرتکب اشتباه می شود، اما نکات مثبت بیشتر از نکات منفی بوده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 13 خرداد 1394 | 22:6 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.