آنچلوتی: اگر بنزما بازی نکند، دلیل آن را درک خواهد کرد؛

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

آنچلوتی: اگر بنزما بازی نکند، دلیل آن را درک خواهد کرد؛

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

آنچلوتی: اگر بنزما بازی نکند، دلیل آن را درک خواهد کرد؛

طرفداری- کارلو آنچلوتی فاش کرد که برای دیدار فردا شب تیمش مقابل الچه تغییراتی در ترکیب اصلی رخ خواهد داد، اما کریستیانو رونالدو استراحت نخواهد کرد.

به میدان آمدن ایارامندی (مقابل دپورتیوو در دیدار شنبه شب): "هدف ما این بود که استحکام بیشتری به خط هافبک ببخشیم و ایارامندی این کار را انجام داد. بازی خوبی بود، اما ما کمی تغییر ایجاد کردیم تا دفاع را بیشتر پوشش دهیم و از هرگونه مشکلی جلوگیری کنیم."

تعویض ها: "این آسان نیست، اما ایارا و ایسکو حرفه ای هستند، آنها به مربی احترام می گذارند و آماده اند تا 20 یا 30 دقیقه بازی کنند."

وضعیت مصدومان: "سرخیو می تواند بر مشکل پای خود غلبه کند. په په همچنان دچار گرفتگی همسترینگ است. فردا خواهیم دید. من برخی چیز ها را تغییر خواهم داد."

ایسـکو: "او در سال اول حضورش واقعاً خوب کار کرد، و در بسیاری از بازی ها از جمله فینال کوپا دل ری و لیسبون نقش بزرگی ایفا کرد. هیچ چیز در زمینه اعتماد به او تغییر نکرده است. او جوان است و آینده دار. او نمی تواند همیشه بازی کند چون رقابت زیادی در تیم وجود دارد. او حتی اگر در ترکیب ثابت نیز قرار نداشته باشد، باز هم بازیکن مهمی محسوب می شود."

حمایت فلورنتینو پرز از کاسیاس: "فکر می کنم ایکر خوب است. این بدیهی است، همانطور که رئیس گفت اتحاد مهم است. یک باشگاه به خودی خود، مجموعه ای از بازیکنان و هواداران است. این سه عنصر اساسی و پایه می باشد. و وقتی آنها با هم متحد باشند، دستیابی به اهداف راحت تر خواهد شد. سال گذشته در پایان برای ما حیاتی بود. همه این سه بخش با هم بودند و در نتیجه ما پیروز شدیم."

مهاجمان و پست کریستیانو. او به نظر می رسد که در سمت راست خط حمله بازی می کند. آیا این به خاطر شرایط است یا یک برنامه محسوب می شود؟ "این موقعیت به خاطر این است که کریستیانو در داخل زمین آزادی عمل دارد که هرجا احساس راحتی کرد بازی کند. عوض کردن موقعیت در خط حمله نکته خوبی است و باعث می شود که مهاجمان کمتر قابل پیش بینی باشند."

لیگ را چطور می بینید؟ آیا نبرد تن به تن میان شما و بارسا خواهد بود؟ "فکر می کنم همچنان یک لیگ رقابتی را شاهد خواهیم بود، تیم هایی هستند که تنها با گذشت زمان می توان در مورد آنها قضاوت کرد. سویا شروع درخشانی داشته است، والنسیا نیز تیمی بسیار رقابتی دارد. نسبت به سال گذشته تیم های بیشتری در بالای جدول حضور خواهند داشت."

آیا چیچاریتو به جای بنزما بازی خواهد کرد؟ "بعضی چیز ها را عوض خواهم کرد."

اگر چیچاریتو بازی را آغاز کند، آیا بنزما ناراحت خواهد شد؟ "فکر می کنم تمام اعضای تیم درک می کنند که بازی های زیادی در پیش داریم و اجرای سیستم چرخشی طبیعی است. من روز چهارشنبه با آربلوا چنین کاری کردم و باید درک شود که سیستم چرخشی یک تنبیه نیست. اگر کریم بازی نکند، دلیلش را خواهد دانست. بنزما روز شنبه خوب بازی کرد، اما می خواستم کسی را به میدان بفرستم که به ما ثبات دهد و دو بازیکن سریع تیم را برای اجرای ضد حملات آزاد کند."

چیچاریتو: "او تقریباً در تمام بازی ها به میدان رفته است. برای او گلزنی مهم بود. بدیهی است که اعتماد به نفس بیشتری به دست آورده است. چیچاریتو خوب است، او در ترکیب تیم احساس راحتی می کند و باشگاه نیز از داشتن او خوشحال است."

آیا رئال مادرید حالا نسبت به زمانی که شما تازه آمده بودید، بهتر باز می کند؟ "فکر می کنم ما همان مشکل فصل گذشته را داشتیم، هرچند خط حمله ما بهتر بازی می کند. ما باید در کارهای دفاعی پیشرفت کنیم."

آیا خامس تنها خرید رئیس باشگاه محسوب می شود؟ "من به چنین اظهاراتی فکر نمی کنم، چون فصل گذشته هم مردم چنین حرف هایی را در مورد بیل می زدند. من تصمیمات خودم را می گیرم. من عملکرد آنها در داخل زمین، تمرینات و وضعیت فیزیکی و ذهنی شان را قضاوت می کنم. فوتبالیست ها هر سال تغییر می کنند، اما ایده های سرمربی رئال مادرید همچنان یکسان است: فرستادن بهترین ترکیب ممکن به میدان به منظور کسب پیروزی برای تیم. من همچنان کارهایی که به مدت چند سال انجام داده ام را تکرار خواهم کرد."

بنزما، 1 گل در 13 بازی گذشته: "من توجه نمی کنم که یک مهاجم گل می زند یا نه. من به دنبال این هستم که تیم کارهایی که لازم است را در خط حمله انجام دهد. اهمیتی ندارد که چه کسی گل می زند. بنزما کار خود را به خوبی انجام می دهد. اهمیتی نمی دهم که گل می زند یا نه."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 1 مهر 1393 | 10:33 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.