موراتا: مسی و رونالدو یک سر و گردن از سایر بازیکنان بالاتر هستند؛ بارسلونا در تمامی خطوطش تیم بزرگی

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

موراتا: مسی و رونالدو یک سر و گردن از سایر بازیکنان بالاتر هستند؛ بارسلونا در تمامی خطوطش تیم بزرگی

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

موراتا: مسی و رونالدو یک سر و گردن از سایر بازیکنان بالاتر هستند؛ بارسلونا در تمامی خطوطش تیم بزرگی

آلوارو موراتا مهاجم تیم یوونتوس ضمن تمجید از لیونل مسی، اذعان می کند یوونتوس نباید تنها بر روی این بازیکن تمرکز کند.

طرفداری - دو تیم یوونتوس و بارسلونا روز 16 خرداد در فینال لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش وب سایت یوفا، آلوارو موراتا در مورد این بازی گفت: "بدیهی است که گلزنی در مقابل بارسلونا به دردناکی گلزنی در مقابل رئال مادرید نخواهد بود، اما من قطعا قبل از فکر کردن به جشن پس از گل باید به گلزنی فکر کنم. گلزنی در مقابل بارسلونا در فینال لیگ قهرمانان قطعا کار ساده ای نخواهد بود. من سال های زیادی برای رئال مادرید بازی کرده ام، اما من نمی توانم بگویم که انگیزه اضافی برای این دیدار دارم، زیرا بازی در فینال لیگ قهرمانان اروپا خود به خود به شما انگیزه می دهد، اما بازی در مقابل بارسلونا همیشه برای من خاص است."

موراتا در مورد شانس بیشتر بارسلونا برای هجوم و پیروز شدن در این دیدار گفت: "ما قطعا با این طرز تفکر که در سطح پایینتری نسبت به بارسلونا قرار داریم، وارد میدان نخواهیم شد. در صورتی که به این مسئله فکر کنیم که شانسی برای پیروزی نداریم، هرگز به جایی نخواهیم رسید."

موراتا در مورد مثلث هجومی خطرناک بارسلونا که مجموعا  120 گل در فصل جاری به ثمر رسانده اند، گفت: "آن ها فصل فوق العاده ای را سپری کرده اند. آن ها بازیکنانی باورنکردنی هستند که در حال حاضر فرم ویژه ای دارند. با این حال من تصور می کنم ما یکی از بهترین خطوط دفاعی اروپا را دارا هستیم. ما عملکردهای فوق العاده ای داشته ایم و از برخی بازیکنان بزرگ بهره می بریم. بازی بسیار دشواری پیش رو خواهیم داشت، اما با اعتماد به نفس از فرصت هایمان استفاده خواهیم نمود."

"لیونل مسی و کریستیانو رونالدو دو بازیکنی هستند که یک سر و گردن از دیگر بازیکنان بالاتر هستند. متوقف کردن آن ها کار دشواری است، اما باید به یاد داشته باشیم که بارسلونا فقط مسی نیست. دو مهاجم دیگر این تیم (نیمار و لوییس سوارز) همیشه می توانند شما را مجازات کنند. اگر شما تنها بر روی مسی تمرکز کنید، دو بازیکن دیگر شما را خواهند کشت."

"مردم در مورد خط حمله بارسلونا صحبت می کنند، ولی خط دفاعی این تیم نیز در کلاس بالایی قرار دارد. آن ها به طور کلی تیم بزرگی هستند. اگر نگوییم بارسلونا بهترین تیم جهان است، قطعا میان بهترین تیم های جهان جای می گیرند، اما من مطمئنم آن ها احترام زیادی برای ما قائل هستند، زیرا به خوبی می دانند ما می توانیم خطرناک باشیم و رسیدن به فینال مسابقات اتفاقی نبوده است."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 12 خرداد 1394 | 10:19 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.