بنیتز در رئال مادرید یک نقش 'انگلیسی' می خواهد

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

بنیتز در رئال مادرید یک نقش 'انگلیسی' می خواهد

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

بنیتز در رئال مادرید یک نقش 'انگلیسی' می خواهد

رافا بنیتز در رئال مادرید یک 'نقش به سبک انگلیسی' می خواهد، که بر نقل و انتقالات و تیم های پایه نظارت و کنترل داشته باشد.

طـرفداری- به گزارش AS، مربی کنونی تیم ناپولی به زودی به عنوان جانشین کارلو آنچلوتی در رئال مادرید منصوب خواهد شد. بنیتز روز پنجشنبه در شهر ناپل یک کنفرانس مطبوعاتی برگزار خواهد کرد و انتظار می رود که طی آن جدایی اش از باشگاه ایتالیایی را اعلام کند.

اگر بنیتز همانطور که انتظار می رود سکان هدایت سانتیاگو برنابئو را به عهده گیرد، می خواهد کنترل کاملی بر تیم اصلی و تیم های پایه رئال مادرید داشته باشد، بنابراین تصویر روشنی از قدرت طلبی وجود دارد. گفته می شود که از نظر بنیتز تیم های پایه نقشی حیاتی خواهند داشت و AS اشاره کرده که همین یک نقطه مشاجره میان وی و اورلیو دی لورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی بوده است.

انتظار می رود که ژاوی والرو، مربی دروازه بان ها و آنالیزور تیم آنتونیو گومز دنباله رو بنیتز در بازگشت به اسپانیا باشند و حتی گفته می شود که مدیر ورزشی ناپولی، ریکاردو بیگون هم ممکن است به رئال مادرید بپیوندد، و مسئولیتی در سیستم جوانان باشگاه داشته باشد. بنیتز همچنین می خواهد به شدت در نقل و انتقالات باشگاه دخالت داشته باشد تا مانع از تکرار آخرین کار خود در لالیگا همراه با تیم والنسیا شود، جایی که وی مدعی شد که 'از باشگاه درخواست صندلی کرده و آنها برای او لامپ خریده اند!'



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 7 خرداد 1394 | 9:25 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.