کاسیاس: رابطه ام با مورینیو خراب شده است؛ از خرید ده خیا استقبال می کنم

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کاسیاس: رابطه ام با مورینیو خراب شده است؛ از خرید ده خیا استقبال می کنم

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کاسیاس: رابطه ام با مورینیو خراب شده است؛ از خرید ده خیا استقبال می کنم

طـرفداری- قسمت دوم صحبت های ایکر کاسیاس را به نقل از AS، می خوانیم:

مطمئنم که سال آینده اینجا به کار خود ادامه خواهم داد. نمی توانم خود را خارج از این باشگاه تصور کنم وقتی که فصل جدید شروع می شود. می خواهم در اینجا بازنشسته شوم. اما همیشه احتمال این هم وجود دارد که به لیگ کوچکتری بروم؛ اگر اوضاع تغییر نکند و من مجبور به جدایی شوم، اما در حال حاضر خود را قوی می بینم و آماده انجام کار هستم. من با فصل آینده طوری مواجه خواهم شد که گویا فصل اولم می باشد؛ این چالشی است که برای خود تعیین کرده ام.

رافا بنیتز: "او هدایت تیم زیر 19 ساله های رئال مادرید را به عهده داشت و من در تیم زیر 12 ساله ها بودم. ما بعداً باید همدیگر را بشناسیم."

آربلوا: "رابطه من با آربلوا یک رابطه محترمانه و حرفه ای است. هر دوی ما بهترین ها را برای تیم می خواهیم."

خائن خطاب شدن به خاطر زنگ زدن به ژاوی: "این بی معنی است. دل بوسکه گفت که اگر مشکلی در تیم ملی وجود داشته باشد، اقدامات لازم انجام خواهد شد. این یک تماس تلفنی متشنج بود. ما صحبت کردیم و من با پویول هم تماس گرفتم. من در کل هیچ مشکلی برای تماس گرفتن با پویول و ژاوی نداشتم چرا که تنش ها بالا گرفته بود - من کاپیتان اسپانیا هستم! ما توافق کردیم که تصویر ضعیف ارسال کنیم. بعداً، وقتی که در تیم ملی بودیم، با هم قهوه خوردیم و شرایط به حالت آرام بازگشت. اما یک خائن، چرا؟ اگر این حرکت من مادریدستا ها را اذیت کرده است، معذرت می خواهم."

گپ و گفت با مورینیو: "قبل از اینکه من مصدوم شوم با هم صحبت می کردیم،  وقتی که من به مدت دو یا سه بازی روی نیمکت قرار گرفتم. او مرا بیدار کرد، چون گفت که در بازی هایمان به اندازه کافی تمرکز ندارم. او گفت که من چاق و بی ریخت شده ام... من تصمیم گرفتم که دهانم را بسته نگه دارم و حرف و حدیثی نسازم. من از این کار پشیمان نیستم. و این کار را دوباره هم انجام می دهم."

ناهمخوانی با مورینیو: "رابطه ما بدتر شده است. وقتی که ما با رکورد شکنی قهرمان لالیگا شدیم، من به عنوان کاپیتان در مقام احترام چیزهایی گفتم. رابطه ما تا یورو 2012 فوق العاده بود. اما در ماه سپتامبر، همه چیز عوض شد. و بعد از آن مصدوم شدم."

ناراحت شدن بعد از سوت های انتقادی: "گاهی اوقات با عصبانیت به خانه رفته ام اما هیچوقت گریه نکرده ام؛ مادرید بهترین ها را از شما توقع دارد و هر روز این توقعات بالا می روند اما باید برای این شرایط آماده باشید؛ من 16 سال در تیم اصلی سپری کرده ام و 25 سال در این باشگاه بوده ام. اگر سطح عملکرد شما 8 باشد، نمی توانید اجازه دهید که به 7.5 نزول کند."

هوادارانی که شما را هو می کنند: "من همراه طرفدارانی هستم که ما را تشویق می کنند؛ می توانم کسانی که هو می کنند را درک کنم چون شبیه خودم هستند - هر دوی ما می خواهیم که رئال مادرید پیروز شود."

خرید دروازه بانی دیگر: "اگر ده خیا به اینجا بیاید، از او استقبال خواهیم کرد. رقابت سالم است - هیچ بندی در قرارداد من وجود ندارد که بگوید من باید انتخاب اول مربی باشم؛ ما باید برای به دست آوردن جایگاه خود رقابت کنیم، مثل کاری که در اسپانیا انجام می شود. ده خیا دیوار بزرگی است و دروازه بانی برای حال و آینده است. او می تواند فشار را کنترل کند و تجربه ای که در منچستر یونایتد به دست آورده به او کمک خوبی خواهد کرد."

پرس و جوی فلورنتینو در مورد دروازه بان ها: "فلورنتینو یک بار از من پرسید که اگر به عهده تو بود، با کدام دروازه بان قرارداد امضاء می کردی. من دروازه بان اسپانیایی را ترجیح می دهم: سرخیو ریکو، آسنخو و ده خیا. در حال حاضر، ده خیا در بین این سه نفر ویژه تر است."

وقت هايى كه ديگر طاقت تان تمام مى شود: "روزهايى داشته ام كه جداً تصميم گرفته ام همه چيز را تمام كنم اما روز بعد از خواب بيدار شدم و با وضعيت ام روبه رو شدم."

بهترین عکس: "وقتی که همراه با کاپلو قهرمان لیگ شدیم. من گریه می کردم. ما سه سال بدون فتح عنوان پشت سر گذاشته بودیم."

سیو مورد علاقه: "واکنش هایی که در مقابل بایرن، منچستر یونایتد و اتلتیک بیلبائو داشتم؛ یک روز ویدئو های آن را به پسرم مارتین نشان خواهم داد."

ترسناک ترین مهاجمان: "اتوئو همیشه در مقابل من گل های زیادی به ثمر می رساند؛ او مرا بسیار خشمگین می کرد. مسی هم شایسته احترام زیادی است."

بهترین مدافع: "بهترین مدافعان میانی؟ راموس - او همه چیز دارد و یک رهبر است؛ و فرناندو هیه رو - او مثل 'قیصر' بکن باوئر ما بود."

خداحافظی احساسی با جرارد و ژاوی: "من کمی به نحوه خداحافظی با آنها حسادت کردم اما نه زیاد، چرا که قرار نیست من جایی بروم. من همچنین برای هر دوی آنها خوشحال بودم، چون شایسته این بودند."

حفظ فرم: "اگر مراقب خود باشید، یک دروازه بان می تواند تا 39 سالگی هم ادامه دهد؛ کانیزارس، بوفون و آندرس پالوپ مثال های خوبی از این هستند."

بودن در تیم رقیب، مقابل رئال مادرید: "من هیچوقت نمی توانم تصور کنم که در مقابل رئال مادرید بازی می کنم - حتی در یک بازی دوستانه؛ آن هم بسیار عجیب خواهد بود."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 7 خرداد 1394 | 9:25 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.