روياى ديوانه كننده پاريسى ها براى جذب كريستيانو رونالدو!

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

روياى ديوانه كننده پاريسى ها براى جذب كريستيانو رونالدو!

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

روياى ديوانه كننده پاريسى ها براى جذب كريستيانو رونالدو!

طرفدارى-  پاريس سن ژرمن در اين فصل تواست از عنوان قهرمانى خود در ليگ فرانسه دفاع نمايد و براى دومين فصل متوالى فاتح اين رقابت ها گردد، اما بر كسى پوشيده نيست كه جاه طلبى سرمايه گذاران قطرى اين باشگاه پاريسى بسيار فراتر از موفقيت هاى داخلى است و تنها قهرمانى در ليگى كه پاريس سن ژرمن در آن بدون رقيبى چالش برانگيز است، رضايت آنها را فراهم نمى آورد. حال اين سرمايه گذاران عرب معتقدند كه تنها كريستيانو رونالدو مى تواند روياى آنها در اين زمينه را به واقعيت تبديل نمايد.

جذب كريستيانو رونالدو توسط پاريس سن ژرمن بى ترديد صرف نظر از احتمال بسيار اندك آن، رويايى ديوانه كننده است. در فصل گذشته اين تيم توانست با كمك دلارهاى نفتى و با اختلافى دوازده امتيازى قهرمانى فرانسه را از آن خود نمايد، اما در ليگ قهرمانان اروپا، مرحله يك چهارم نهايى با شكست مقابل چلسى به ايستگاه آخر آنها تبديل شد.

برى ناصر الخليفه رئيس پاريس سن ژرمن اما عملكرد تيم در ليگ قهرمانان اروپا معيارى براى سنجش موفقيت به حساب مى آيد، اما در اين فصل نيز همانند فصل گذشته مرحله يك چهارم نهايى به آخرين ايستگاه پاريسى ها در ليگ قهرمانان اروپا تبديل شد و شكست در مقابل سدى غير قابل عبور به نام بارسلونا در اين مرحله تنها مى تواند تسكينى ضعيف در اين زمينه براى مالك ميلياردر باشگاه باشد.

با ستارگانى نظير تياگو سيلوا، داويد لوئيز، تياگو موتا، ماركو وراتى، يوهان كابايه، خاوير پاستوره، لاوتزى و بيش از همه ادينسون كاوانى و زلاتان ابراهيموويچ، انتظارت از پاريس سن ژرمن بسيار افزيش يافته و اين مسئله كه ناصر الخليفه از مدت ها پيش به دنبال جذب كريستيانو رونالدو بوده، ‌بر كسى پوشيده نيست. تا كنون اما همه تلاش هاى براى ممكن نمودن چنين انتقال خيره كننده و عظيمى به خاطر عدم آمادگى رونالدو براى ترك رئال مادريد و همچنين قوانين مربوط به فير پلى مالى با شكست مواجه شده است. چون بر اساس اين قانون، پاريس سن ژرمن براى جذب بازيكنى به صورت مستقيم تنها مجاز به پرداخت 55 ميليون يورو مى باشد.

با وجود اين شرايط روزنامه اسپانيايى Marca گزارش داده است كه ناصر الخليفه رئيس قطرى پاريس سن ژرمن پيشنهاد جديدى براى جذب كريستيانو رونالدو ارائه نموده است، اين روزنامه اسپانيايى همچنان مدعى شده كه مبلغ يك ميلياردو يورويى كه پيش از اين باشگاه رئال مادريد براى اعلام نمودن رونالدو به عنوان بازيكن آزاد در نظر گرفته بود نيز نمى تواند مانعى براى جذب اين ابر ستاره پرتغالى باشد.

بر اساس گزارش منتشر شده توسط Marca باشگاه پاريس سن ژرمن  تمايل دارد با پيشنهاد به ارزش 125 ميليون يورو كه مى تواند براى كريستيانو رونالدو جذاب و وسوسه كننده باشد،‌ وى را به پايتخت فرانسه بكشاند با وجود اينكه رونالدو تا تابستان 2018 با رئال مادريد قرارداد دارد، اما بر سر اين انتقال جنجالى دو مانع بزرگ وجود دارد.

اولين مانع همان قوانين فير پلى مالى يوفا است كه بر طبق آن زمانى پاريس سن ژرمن مى تواند رونالدو را به خدمت گيرد كه هزينه لازم براى آن را از فروش چندين بازيكن خود به دست آورد، به همين دليل در ماه هاى گذشته شايعاتى در زمينه فروش كاوانى و ابراهيموويچ توسط پاريسى ها به گوش رسيده است. مانع ديگر بيشتر مربوط به اهداف شخصى رونالدو مى باشد كه سبب نخواهند شد وى حتى بعد از سپرى نمودن فصلى بى عنوان و ناموفق با رئال مادريد به خداحافظى از مادريد فكر كند.

براى كريس رونالدو ديگر پول به تنهايى كافى نمى باشد، اهداف شخصى براى وى از اهميت بيشترى برخوردار هستند، او مى خواهد به هر نحوى شده ركورد رائول گونزالس اسطور باشگاه رئال مادريد در امر گل زنى را به نام خود ثبت نمايد. بين سال هاى 1994 تا 2010 رائول در 741 ديدار موفوفق به ثمر رساندن 323 گل شده و رونالدو براى جابه جايى چنين ركوردى و ثبت آن به نام خود، تنها نياز به سيزده گل دارد كه مى تواند در فصول بعدى به راحتى به آن دست يابد. به اين ترتيب رونالدو براى رسيدن به ركورد رائول تنها نيازمند به حدود نيمى از ديدار هاى اين اسطوره اسپانيايى با لباس رئال مادريد خواهد بود.

كريستيانو رونالدو به پاريس سن ژرمن نخواهد پيوست و از طرفى وى به پول بيشترى نيز نياز نخواهد داشت، مسئله اى كه اين ابر ستاره پرتغالى به آن نياز دارد، اسطوره شدن در مادريد است و وى مى خواهد كارى را كه در سال 2009 در مادريد شروع نموده در همين شهر به پايان رساند و خود را در اين باشگاه به چهره اى ماندگار و جاودان تبديل نمايد، بى ترديد روياى ديوانه كننده جذب رونالدو توسط سران قطرى باشگاه پاريس سن ژرمن همانند حبابى سرگردان بوده كه سرانجام از بين خواهد رفت و هرگز به واقعيت منتهى نخواهد شد.


نظرات شما عزیزان:

مهدی
ساعت2:11---6 خرداد 1394
سلام علی جان...ببخشش...امیدوارم که کریس دوست داشتنی ومحبوب دررئال ماندگارباشه
پاسخ:سلام.. خواهش میکنم.. اره منم فک میکنم رونالدو تو رئال میمونه حتما..


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 5 خرداد 1394 | 22:10 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.