نگاهی به جوانترین بازیکنان تاریخ رئال مادرید در لالیگا؛ اودگارد رکورددار شد

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

نگاهی به جوانترین بازیکنان تاریخ رئال مادرید در لالیگا؛ اودگارد رکورددار شد

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

نگاهی به جوانترین بازیکنان تاریخ رئال مادرید در لالیگا؛ اودگارد رکورددار شد

طرفداری - مارتین اودگارد ملی پوش نروژی رئال مادرید در دیدار مقابل ختافه در دقیقه 58 به میدان آمد، تا با 16 سال و 5 ماه و 6 روز به جوانترین بازیکن تاریخ رئال مادرید در لالیگا تبدیل شود.

به گزارش UEFA.com، اودگارد که در ژانویه از تیم اشترومگادست به رئال مادرید پیوست، پیش از این به عنوان جوانترین بازیکن تاریخ رقابت های مقدماتی یورو شناخته شده بود. وی در 13 اکتبر در دیدار مقابل مجارستان با 15 سال و 300 روز رکوردشکنی کرده بود.

اکنون نگاهی به جوانترین بازیکنان تاریخ رئال مادرید داریم:

آلبرتو ریورا (17 سال و 3 ماه و 25 روز)

قبل از رکوردشکنی اودگارد، ریورا به مدت 20 سال رکورددار این موضوع بود. ریورا برای اولین بار در پیروزی 2-0 در مقابل سلتاویگو در ژانویه 1995 به عنوان بازیکن جانشین به میدان آمد. این هافبک جوان تنها 3 بار پیراهن لوس بلانکوس را پوشید، اما با این حال موفق به کسب دو عنوان قهرمانی لالیگا شد. پس از حضور قرضی در نومانسیا و المپیک مارسی، او در لوانته، رئال بتیس، اسپورتینگ گیخون بازی کرد و سرانجام در سال 2014 در تیم الچه بازنشسته شد.

رائول گونزالس (17 سال و 4 ماه و 2 روز)

اسطوره رئال مادرید نیاز به معرفی ندارد. پس از ارتقای سطح خود از آکادمی جوانان به سمت تیم بزرگسالان، شماره 7 جاودانه رئال، بین سال های 1994 تا 2000 به مدت 16 فصل در تیم اصلی رئال مادرید بازی کرد و با 323 گل به بهترین گلزن تاریخ باشگاه بدل شد. او تا مدت ها با 71 گل بهترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان اروپا نیز بود که رکوردش توسط کریستیانو رونالدو و لیونل مسی شکسته شد. وی همچنین 102 بازی ملی در کارنامه اش دارد و بین سال های 2002 تا 2006 کاپیتان لاروخا بود. پس از ترک رئال مادرید، دو سال را در تیم شالکه 04 سپری کرد و سپس راهی السد قطر شد. اخیرا نیز راهی تیم نیویورک کاسموس آمریکا شده است.

ساموئل اتوئو (17 سال و 8 ماه و 25 روز)

با وجود کسب سه عنوان قهرمانی لالیگا و دو لیگ قهرمانان اروپا با بارسلونا، اتوئو کارش را در سانتیاگو برنابئو آغاز کرد و در دسامبر 1998 اولین بازی از سه حضورش در ترکیب رئال مادرید در لالیگا را جشن گرفت. وی پس از ناکامی در کسب جایگاهی ثابت در پایتخت در سال 2000 راهی مایورکا شد و چهار سال بعد راهی دشمن رئال مادرید، بارسلونا شد. وی قبل از پیوستن به اینتر میلان، بخشی از مثلث تهاجمی و خطرناک بارسلونا (لیونل مسی، ساموئل اتوئو و تیه ری آنری) بود که در سال 2009 موفق به کسب شش گانه شدند. به همراه ژوزه مورینیو موفق شد در سال 2010 سه گانه کند. آنژی ماهاچ کالا، چلسی، اورتون و اخیرا سمپدوریا دیگر تیم های این مهاجم کامرونی بوده اند.

خاوی گارسیا (17 سال، 9 ماه و 20 روز)

این هافبک دفاعی در سال 2004 برای اولین بار حضور در ترکیب رئال مادرید را تجربه کرد و در سال 2007 به اوساسونا فروخته شد. با این حال نمایش چشمگیر وی باعث شد یک سال بعد به رئال مادرید بازگردد. در جولای 2009 به بنفیکا فروخته شد و به همراه این تیم یک قهرمانی لیگ و سه قهرمانی جام حذفی پرتغال را کسب کرد تا در آگوست 2012 با مبلغی نجومی به منچستر سیتی فروخته شود و تنها 53 بار برای این تیم در لیگ به میدان رود. وی سرانجام راهی تیم زنیت سن پطرزبورگ شد و با این تیم حضور در یک چهارم نهایی لیگ اروپا را تجربه کرد.

خوزه رودریگز (17 سال و 11 ماه و 15 روز)

رودریگز 15 روز قبل از تولد 18 سالگی اش موفق شد در پیروزی 2-0 در دربی مادرید در مقابل اتلتیکو در دسامبر 2012 در ترکیب رئال به میدان رود. سه روز بعد در پیروزی 4-1 مقابل آیاکس آمستردام در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به عنوان جانشین ریکاردو کاکا راهی میدان شد و به جوانترین بازیکن رئال مادرید در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شد، که احتمالا این رکورد وی نیز توسط اودگارد شکسته خواه شد. پس از ناکامی در کسب جایگاهی ثابت در ترکیب رئال مادرید، فصل گذشته به تیم دپورتیوو لاکرونیا قرض داده شد و 24 بار برای این تیم در لالیگا به میدان رفت.


نظرات شما عزیزان:

komel
ساعت2:18---6 خرداد 1394
سلامsalam...ali خوببی داداشی...خیلی جالبه امیدوارم درآینده بتونه بازیکن موفق وموثری برای آینده رئال باشه
پاسخ:سلام کمیل جان عزیز.. مرسی.. اره بازیکن خوبی هس به نظرم.. البته اگه خوب هم نباشه تو رئال که باشه پرورش داده میشه..


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 5 خرداد 1394 | 22:9 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.