گزینه های هدایت رئال مادرید چه کسانی هستند؟

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

گزینه های هدایت رئال مادرید چه کسانی هستند؟

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

گزینه های هدایت رئال مادرید چه کسانی هستند؟

رافائل بنیتز

این مربی اسپانیایی همیشه از رویایی خود برای بازگشت به کشورش و هدایت رئال مادرید سخن گفته است و اکنون به نظر می رسد رویای او می تواند به حقیقت بپیوندد. رافا با رسیدن به روزهای آخرش در ناپل اصلی ترین گزینه هدایت سپیدپوشان است. بنیتز که سابقه قهرمانی با والنسیا در اسپانیا را دارد، با تکیه بر این عنوان و همچین یک قهرمانی در لیگ قهرمانان به همراه لیورپول، یک قهرمانی در جام یوفا با والنسیا و یک قهرمانی در لیگ اروپا با چلسی، از کارنامه ای قوی و قابل قبول برخورددار است. تنها چیزی که سد راه بنیتز برای بازگشت به برنابئو، به عنوان مربی است، بر اساس برخی گمانه زنی ها، حمایت کمی است که از جانب برخی از اعضای هیئت مدیره و هواداران از او انجام  می گیرد. با این وجود او نزدیک ترین گزینه به نیمکت جذاب کهکشانی ها است. 

یورگن کلوپ

کلوپ بعد از بازی هفته آینده در فینال جام حذفی آلمان، از دورتموند جدا می شود، پس به عنوان یک مربی سطح بالا، گزینه اصلی تیم های بسیار خواهد بود. کلوپ در آلمان هدایت دورتموند بحران زده را در دست گرفت و توانست همراه با این تیم دو قهرمانی متوالی در بوندس لیگا کسب کند، همچنین موفق شد این تیم را در سال 2013 به فینال لیگ قهرمانان برساند. با توجه به انتظارات بالایی که از سرمربی رئال مادرید می رود و زمان چندان زیادی به مربیان برای موفقیت داده نمی شود، به نظر می رسد این مربی آلمانی شاید علاقه چندانی به هدایت این باشگاه نداشته باشد و پیشنهاد سرمربی گری مادرید را رد کند، اما با تمام این تفاسیر، با توجه به دانش فنی بالای کلوپ و فوتبال زیبا و هجومی که تیمش ارائه می دهد، گزینه ای محتمل برای هدایت کهکشانی ها است. 

خورخه خسوس

سرمربی موفق بنفیکا که به همراه این تیم دو بار متوالی قهرمان لیگ پرتغال شده است یکی دیگر از گزینه های رئال می تواند باشد. برای اولین بار طی سه دهه اخیر است که باشگاه پرتغالی این چنین هدایت می شود و به همین خاطر از خسوس به خاطر شیوه مدیریت فوق العاده تیمش بسیار تمجید شده است و بسیاری به ستایش از سبک مربیگری وی پرداخته اند. از زمانی که خسوس به عنوان سرمربی بنفیکا شروع به فعالیت کرده (2009)، تیم تحت هدایت او 650 گل به ثمر رسانده است، در حالی که  اواین توانایی را دارد در مواقع مورد نیاز نتیجه بازی را به نفع تیم خود برگرداند. این ویژگی ها مسلماً با باشگاه رئال مادرید سازگار هستند ولی با این وجود از او تنها می تواند به عنوان یک گزینه جانشین برای گزینه های بالا نام برد.

زین الدین زیدان

زیدان می تواند گزینه مناسبی باشد ولی شاید هنوز تجربه لازم را برای هدایت تیم اصلی رئال مادرید نداشته باشد. او در اوایل فصل هدایت کاستیا را به دست گرفت ولی تجربه های متفاوتی کسب کرد به طوریکه به همراه این تیم در ژانویه برای مدتی صدرنشین بود و شانس صعود از دسته سوم را داشت ولی پس از آن به میانه های جدول سقوط کرد و اکنون حتی به رتبه پلی آف حضور در لیگ بالاتر نرسید. انتظار می رود که اسطوره فرانسوی همچنان در کاستیا بماند زیرا به زمان بیشتری برای یادگیری نیاز دارد تا روزی بتواند بر روی نیمکت قهرمان 10 دوره رقابت های لیگ قهرمانان اروپا بنشیند ولی او نیز می تواند یکی از گزینه های روی میز پرز باشد تا شاید زیدان بتواند راه گواردیولا را در بارسلونا، در مادرید طی کند. 

اونای امری

اونای امری سرمربی موفق سویا، یکی دیگر از گزینه های هدایت رئال می تواند باشد. این مربی جوان که در سویل دوران بسیار موفقی سپری کرده و نمایش های خوب این تیم در اروپا تمجید همگان را در پی داشته است، گزینه ای جوان و آینده دار برای نیمکت مادرید است. با توجه به جوان و کم تجربه بودن امری، شاید نشستن روی نیمکت تیم بزرگی مانند رئال مادرید برای او زود باشد علاوه بر اینکه بر خلاف گزینه ای مانند زیدان، حمایت هواداران رئال را نیز چندان ندارد. با این وجود وی نشان داده است که مربی با دانش و آینده داری است و پرز می تواند نیم نگاهی به جذب او داشته باشد. 

گزینه های دیگر

مانند زیدان، نام فرناندو هیرو دیگر اسطوره باشگاه مادریدی نیز به عنوان یکی از گزینه ها مطرح می شود ولی کمک مربی کارلتو شانس کمتری نسبت به مرد فرانسوی دارد. دیگر گزینه می تواند میشل لادروپ باشد که احتمال سرمربی گری او در رئال بیشتر از زیدان و هیرو نیست. در این میان، مکس آلگری سرمربی یوونتوس که فصل بسیار موفقی به همراه بیانکونری سپری کرد می تواند به یک گزینه جدی تبدیل شود اگرچه سران یوونتوس اصلا دوست ندارند مربی خود را به این سادگی ها از دست دهند. با تمام این تفاسیر باید منتظر ماند و دید که فلورینتو پرز در هفته آینده چه کسی را به عنوان سرمربی رئال مادرید معرفی می کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 5 خرداد 1394 | 18:39 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.