کاسیاس: رئال مادرید باید ده خیا را به خدمت گیرد

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کاسیاس: رئال مادرید باید ده خیا را به خدمت گیرد

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کاسیاس: رئال مادرید باید ده خیا را به خدمت گیرد

کاپیتانِ تحت فشارِ رئال مادرید تأکید کرد که این باشگاه باید برای جذب داوید ده خیا - سنگربان منچستریونایتد -–اقدام کند، حتی اگر این کار نشانه ای از پایان دوران حضور او در دروازه لوس بلانکوس باشد.

طرفداری- به گزارش سایت Goal، ایکر کاسیاس از علاقه رئال مادرید به جذب داوید ده خیا استقبال کرد و تأکید کرده است که این تیم باید دروازه بان منچستریونایتد را جذب کند. با وجود گمانه زنی هایی که درباره پایان دوران حضور کاسیاس در دروازه رئال مادرید می شود، او تآکید کرد که باشگاهش باید برای جذب ده خیا که تا به اکنون از امضای قرارداد جدید با یونایتد سر باز زده است، اقدام کند.

وقتی از کاسیاس سوال شد که آیا وی مایل به شنیدن خبر انتقال ده خیا به سانتیاگو برنابئو است، او پاسخ داد: "البته که مایلم." با این حال وقتی از وی پرسیده شد که آیا فصل بعد را نیز در سانتیاگو برنابئو به سر خواهد برد، وی به طور قاطع در جواب گفت: "بله، همینطور خواهد بود."

در این هفته، لوییز فن خال شایعات انتقال ده خیا به رئال مادرید را رد کرد و از امیدواری خود برای ماندن ده خیا در اولدترافورد گفت. با این حال، گزارش ها حاکی از تمام شدن صبر فلورنتینو پرز از عملکردهای ایکر کاسیاس است. کاسیاس در جام جهانی گذشته دو اشتباه وحشتناک را در باخت 5-1 تیم ملی اسپانیا مقابل تیم ملی هلند انجام داده بود. او در سال 2013 توسط ژوزه مورینیو بر روی نیمکت مادرید فرستاده شد، اما با روی کار آمدن آنچلوتی توانست بار دیگر جایگاه خود را در ترکیب رئال مادرید به دست آورد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 2 خرداد 1394 | 18:37 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.