فن در لیم: فن خال به خاطر آب و هوای بارسلونا پیشنهاد رئال مادرید را رد کرد

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

فن در لیم: فن خال به خاطر آب و هوای بارسلونا پیشنهاد رئال مادرید را رد کرد

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

فن در لیم: فن خال به خاطر آب و هوای بارسلونا پیشنهاد رئال مادرید را رد کرد

دستیار سابق لوئیس فن خال فاش کرد که این مربی هلندی پیش از رفتن به بارسلونا پیشنهاد رئال مادرید را برای هدایت این تیم رد کرده بود.

به گزارش Daily mail، سرمربی فعلی منچستریونایتد پیش از این در سال 1997 بعد از موفقیت در آژاکس و قهرمانی با این تیم در لیگ قهرمانان اروپا هدایت بارسلونا را بر عهده گرفت. جرارد فن در لیم دستار اول فن خال در آژاکس در صحبت هایی فاش کرد که همکار سابقش درآن زمان از طرف رئال مادرید نیز پیشنهاد داشت ولی تصمیم گرفت به بارسلونا بپیوندد. وی در این مورد به De Telegraaf گفت:

در سال 1997 بارسلونا و رئال مادرید خواهان به خدمت گیری او بودند. از از من پرسید: "چه کار کنم؟" من گفتم که بارسلونا را ترجیح می دهم... مادرید در مرکز اسپانیا قرار دارد، در نتیجه در تابستان به شدت گرم و در زمستان بی اندازه سرد است. بارسلونا آب و هوای بهتری دارد، شهر بهتری به نظر می رسد و من از بودن در کنار دریا لذت می برم. بعد از آن لوئیس به من گفت با بارسلونا مذاکره می کنم.

شایان ذکر است این مربی هلندی بعد از بابی رابسون هدایت آبی اناری ها را بر عهده گرفت و در سه سالی که این تیم را رهبری می کرد، دو بار قهرمانی لالیگا را برای آن ها به ارمغان همراه آورد و به اعتقاد بسیاری سازنده بازیکنانی نظیر ژاوی، پویول، والدز و اینستا بود. همچنین در زمان حضور او روی نیمکت نیوکمپ شاگردانی نظیر گواردیولا، مورینیو، لوئیز انریکه، رونالد کومان و فلیپ کوکو را پرورش داد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 2 خرداد 1394 | 18:36 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.