بوفون: هو شدن کاسیاس نا عادلانه است؛ برای محقق کردن یک رویا به میدان خواهیم رفت

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

بوفون: هو شدن کاسیاس نا عادلانه است؛ برای محقق کردن یک رویا به میدان خواهیم رفت

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

بوفون: هو شدن کاسیاس نا عادلانه است؛ برای محقق کردن یک رویا به میدان خواهیم رفت

جیجی بوفون باور دارد که حضور یوونتوس در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را، افتخاری برای بیانکونری می داند.

طرفداری- به گزارش AS، دروازه بان اسطوره ای یوونتوس در کنفرانس خبری پیش از دیدار رئال مادرید در برابر یوونتوس حاضر شد و به سوال خبرنگاران پاسخ داد. 

* شرایط شما برای حضور در برنابئو چگونه است؟ 

من در شرایط خوبی قرار دارم. البته من تنها نیستم و در مجموعه ای بسیار خوب قرار دارم. بسیار از تیم ها در برنابئو شکست خورده است اما ما به دنبال برتری خواهیم بود. نقشی که دروازه بان در بازی ایفا می کند، این است که همیشه از گل خوردن تیم جلوگیری کند. این بخشی از طبیعیت فوتبال است. هم اکنون نیز در برابر تیم که ذات تهاجمی دارد، دفاع کردن  و گل نخوردن سخت است. اعداد همیشه حقیقت را بیان می کنند و حقیقت این است که رئال مادرید در برنابئو بسیار تهاجمی و گل‌زن بوده است. البته ما برای به دست آوردن فینال به میدان خواهیم رفت و در این شرایط، باید هوشمندانه بازی کنیم. 

* در مورد هو شدن ایکر کاسیاس در برنابئو چه نظری دارید؟ 

من نمی توانم به ایکر نصیحتی را داشته باشم. این یک شرایط شخصی است. اما به نظرم اعتراض ها به او با چنین وضعی یک حرکت ناخوشایند است. این مرد برای 20 سال پیراهن رئال مادرید را بر تن کرده است و قطعاً حق زیادی بر گردن باشگاه دارد، همچنین او همیشه برای آن ها مانند یک سد محکم حاضر شده است. قطعاً او یک سمبل برای رئال مادرید است و نباید با این وضعیت، با او رفتار کرد. 

* توز چقدر برای یووه اهمیت دارد؟ 

او یک بازیکن بسیار قدرتمند در تیم ما است. او برای تیم ما یک الهام بخش است و همیشه درک می کند که تیم به چه چیزی احتیاج دارد. در کل با وجود او، تیم بسیار خوب بازی می کند و این موضوع نشان دهنده حرفه ای بودن توز است.

* یوونتوس در چه وضعیتی قرار دارد؟ 

ما به عنوان یک شگفتی در این مرحله حاضر شده ایم. اما مانند یک بازی نیمه نهایی، درحالی که 90 دقیقه با فینال فاصله داریم، احتمال شکست نیز وجود دارد. اما جدا از این موضوع، همه ما وظیفه داریم تا به فینال برسیم و رویای خود را محقق کنیم. 

* برای شما بازگشت به برلین معنای خاصی را ندارد؟ (اشاره به فینال 2006 آلمان) 

نه سال از جام جهانی گذشته است. در آن زمان من 28 ساله بودم و حالا تجربه من بیشتر است. قطعاً تجربه بیشتر می تواند به ما کمک کند تا با مشکلات بهتر کنار بیاییم. 

* در مورد احتمال کشیده شدن بازی به ضربات پنالتی چه فکری می کنید؟ 

این دیداری است که تمام بازیکنان، ازجمله دروازه بانان باید از نظر بدنی و روانی آماده باشند. اگر بازی به پنالتی کشیده شود، من فکر می کنم کاسیاس و من می توانیم عملکرد بسیار خوبی را داشته باشیم. من بسیار خوش شانس بودیم که در بازی های بسیار مهمی برای تیم های بسیار بزرگی حاضر باشم و پنالتی ها را مهار کنم. 

* با حضور پوگبا، شرایط شما بهتر می شود؟

ما فرصت این را داریم که بازی را تغییر دهیم. اگر بیش از 60 یا 70 دقیقه خوب باشیم، می توانیم مطمئن باشیم که اوضاع در اختیار ما است. 


نظرات شما عزیزان:

حسین
ساعت14:21---23 ارديبهشت 1394
من بوفون رو خیلی دوست دارم
پاسخ:منم دوستش دارم.. ولی اول کاسیاس


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 23 ارديبهشت 1394 | 10:6 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.