لیپی: آلگری شباهت زیادی با من دارد؛ رئال مادرید مقابل یوونتوس در هم ریخته خواهد بود

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

لیپی: آلگری شباهت زیادی با من دارد؛ رئال مادرید مقابل یوونتوس در هم ریخته خواهد بود

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

لیپی: آلگری شباهت زیادی با من دارد؛ رئال مادرید مقابل یوونتوس در هم ریخته خواهد بود

سرمربی سابق باشگاه یوونتوس و تیم ملی ایتالیا، مارچلو لیپی، اذعان کرده است که با سرمربی حال حاضر بیانکونری نقاط مشترک زیادی دارد.

طرفداری- در مصاحبه ای با Radio Rai، مارچلو لیپی، در مورد شباهت های ماسیمیلیانو آلگری با خودش و همچنین شگفت زدگیش به دلیل دست آورد های این فصل بانوی پیر، صحبت کرد. او در مصاحبه خود اینچنین گفت:

من خودم را در شرایط فعلی آلگری می بینم. هر دوی ما در یک باشگاه بزرک به کار مشغول شدیم و هر دوی ما در اولین سال موفق به کسب اسکودتو شدیم. هر دوی ما در باشگاه با بازیکنانمان بسیار متحد بودیم و برای موفقیتمان نیز غرامت های زیادی پرداخت کردیم. من از اینکه او در این فصل با خردی بالا، در یوونتوس حضور پیدا کرده و این تیم را هدایت می کند، بسیار خوشحال هستم. او از تیم چیزی کم نکرده بلکه به تیم چیز های بیشتری اضافه کرده است

یوونتوس روز چهارشنبه به مادرید سفر خواهد کرد، تا در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف رئال مادرید برود. لیپی از اینکه یوونتوس به مرحله بعد صعود خواهد کرد بسیار مطمئن می باشد.

یوونتوس بازیکنان ملی پوش زیادی دارد. بوفون، پیرلو، بارزالی، چیلینی، بونوچی، مارکیزیو. همه این بازیکنان تجربه ملی دارند. بازی کردن در مقابل 90 هزار نفر بسیار سخت خواهد بود. اما بازیکنان یوونتوس برای مواجه شدن با این سختی، شخصیت خوبی دارند. رئال مادرید بسیار نا متعادل بازی خواهد کرد. یوونتوس نیز می تواند از فضا هایی که رئال مادرید به این تیم خواهد داد استفاده کند.

زمانی که از لیپی در مورد نصیحت احتمالیش به بازیکنان یوونتوس سؤال شد، او گفت:

چیزی نگویید و از بازی لذت ببرید. قبل از هر فینال و بعد از این تعداد پیروزی، گرایش بازیکنان تغییر می کند. این تغییر باعث می شود که قدرت و ذهنیت این بازیکنان نیز عوض شود و قدرت بیشتری پیدا می کنند. گرایش یوونتوس به بازی ها، از آن چیزی که در اول فصل بود بسیار تغییر کرده است و آن ها آماده تر شده اند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 21 ارديبهشت 1394 | 21:25 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.