کارواخال: اگر مقابل یوونتوس صبور باشیم، صعود خواهیم کرد

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کارواخال: اگر مقابل یوونتوس صبور باشیم، صعود خواهیم کرد

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کارواخال: اگر مقابل یوونتوس صبور باشیم، صعود خواهیم کرد

دنی کارواخال، مدافع تیم رئال مادرید از هم تیمی های خود خواسته تا هنگام رویارؤیی با یوونتوس در دیدار برگشت از مرحله نیمه نهایی چمپیونزلیگ در روز چهارشنبه صبور باشند.

طـرفداری- او به Marca گفت:

ما باید تمرکز و خونسردی خود را حفظ کنیم.باید در مقابل یوونتوس صبور باشیم، ما بدون آمادگی قبلی به میدان نمی رویم و مغرور نمی شویم، باید به یاد داشته باشیم که بازی 90 دقیقه است و می خواهیم یوونتوس را به مشکل بیندازیم - ما باید سریع تر بازی کنیم تا آنها در مالکیت توپ به زحمت بیفتند. ما درس های خود را از تورین فرا گرفته ایم، به یاد خواهیم داشت که آنها موقعیت هایی ساختند و از خطا ها و یا توپ های از دست رفته ما به شکلی خطرناک استفاده می کردند.

اگر ما آرامش خود را حفظ کنیم و صبور باشیم مطمئنم که برنده مسابقه شده و صعود خواهیم کرد. نمی توانیم در توپ های ساده مرتکب اشتباه شویم و به حمایت هواداران نیز احتیاج داریم، و آنها باید یار دوازدهم ما در زمین باشند.

 ملاقات با دوستی چون آلوارو موراتا در نیمه نهایی چمپیونزلیگ مرا خوشحال می کند، اما بازی کردن مقابل او زیان آور است چرا که بازیکن فوق العاده ای است و خطرات زیادی ایجاد می کند. کریم [بنزما] به ما کمک خواهد کرد، امیدوارم روز چهارشنبه حضور داشته باشد و کمک های ارزشمند خود را در زمین ارائه کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 21 ارديبهشت 1394 | 21:24 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.