مارادونا: مسی و رونالدو در یک سطح هستند

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

مارادونا: مسی و رونالدو در یک سطح هستند

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

مارادونا: مسی و رونالدو در یک سطح هستند

دیه گو آرماندو مارادونا معتقد است که تمامی بحث ها در مورد مقایسه و برتری لیونل مسی و کریس رونالدو نسبت به یکدیگر بیهوده است و هر دو در یک سطح قرار دارند.

طرفداری - لیونل مسی و کریستیانو رونالدو دو فوق ستاره فوتبال جهان که در چند سال اخیر رقابت فشرده ای برای عنوان بهترین بازیکن جهان داشته اند، در فصل جاری نیز درخشش کم نظیری داشته اند و مسی 53 گل برای بلوگرانا به ثمر رسانده و تعداد گل های رونالدو برای لوس بلانکوس یکی بیشتر بوده است.

دیه گو مارادونا که از وی به عنوان بهترین بازیکن تاریخ فوتبال یاد می شود، در مصاحبه با Sky Sports گفت: "هیچ دلیلی برای اینکه مسی بهتر از رونالدو باشد یا رونالدو بهتر از مسی باشد، وجود ندارد. من تصور می کنم آن ها در یک سطح قرار دارند. کریستیانو در مقابل دروازه همچون یک شکارچی است. شما نمی توانید به رونالدو اجازه دهید که از هر نقطه ای از زمین شوتزنی کند. صادقانه بگویم، دروازه بانان از کریستیانو می ترسند. شما از مسی در هر نقطه ای از زمین نمی ترسید، زیرا او قدرت رونالدو را ندارد. کریستیانو یک بازیکن حرفه ای باورنکردنی است. من در حال حاضر تصور می کنم کریستیانو در سطح مسی باشد."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 20 ارديبهشت 1394 | 21:27 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.