پیش‌بازی رئال مادرید – والنسیا / محکی جدی برای اروپا، مانعی برای لالیگا

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

پیش‌بازی رئال مادرید – والنسیا / محکی جدی برای اروپا، مانعی برای لالیگا

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

پیش‌بازی رئال مادرید – والنسیا / محکی جدی برای اروپا، مانعی برای لالیگا

زمان: شنبه نوزدهم اردیبهشت 1394 – ساعت 22:30

مکان: ورزشگاه سانتیاگو برنابئو مادرید

داور: آقای کارلوس گومز

پخش مستقیم: شبکه سوم سیما

فرداشب در ادامه‌ی رقابت‌های هفته‌ی سی‌وششم لالیگا، رئال مادرید در دیداری بسیار حساس و سخت میزبان والنسیا خواهند بود. والنسیا هم اکنون در رتبه‌ی چهارم جدول است و در آمادگی به سر می‌برد. در حقیقت این بازی را می‌توان مسابقه‌ی سرنوشت‌ساز رئال نامگذاری کرد. چرا که در صورت باخت در این بازی، مادریدی‌ها باید با جام قهرمانی اسپانیا خداحافظی کنند.البته از سوی دیگر نیز شاگردان کارلو آنچلوتی، در دیدار برابر خفاش‌ها، به این تیم همانند رقیبی تدارکاتی برای دیدار چهارشنبه شب‌شان برابر یوونتوس نگاه خواهند کرد.


اردوی رئال مادرید:

رئال مادرید پس از شکست برابر یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف والنسیا می‌رود و پس از این دیدار نیز باید مجدداً در بازی برگشت مقابل بانوی پیر اینبار در سانتیاگو برنابئو صف آرایی کند. والنسیا از بسیاری جهات به یووه شباهت دارد و از همین رو این مسابقه برای کارلتو و شاگردانش می‌تواند یک تیر و دو نشان باشد.

رکورد 22 برد متوالی کهکشانی‌ها دقیقاً در بازی رفت این دو تیم شکسته شد و خفاش‌ها در خانه موفق شدند 1-2 رئال را مغلوب کنند. لاس‌پلانکاس در 7 بازی اخیر خانگی‌اش پیروز شده است و کارلتو جز کسب پیروزی، گزینه‌ی دیگری را روی میز ندارد.

با توجه به حساسیت بالای این بازی، بی شک سرمربی ایتالیایی قوهای سپید، از تمام بازیکنان اصلی‌اش در این دیدار استفاده خواهد کرد و به هیچ کدام استراحت نخواهد داد.

لوکا مودریچ همچنان از مصدومیت رنج می‌برد و به طور حتم در این دیدار غایب خواهد بود. اما اوضاع در مورد حضور و یا عدم حضور کریم بنزما همچنان نامشخص است. به نظر می‌رسد چیچاریتو بار دیگر در ترکیب اصلی رئال وارد میدان شود و در کنار بیل و رونالدو، خط آتشِ کهکشانی‌ها را تشکیل دهند.


اردوی والنسیا:

شاگردان نونو سانتو در چهارده مسابقه‌ی اخیرشان در لالیگا تنها یک بار آنهم در دیدار برابر بارسلونا طعم شکست را چشیدند. هافبک این تیم یعنی دنی پارخو در شرایط آرمانی‌اش به سر می‌برد و در هفته‌های اخیر گل‌های حساسی را برای خفاش‌ها به ثمر رسانده و یکی از امیدهای این تیم در دیدار فردا شب برابر رئال محسوب می‌شود.

این تیم با 72 امتیاز بالاتر از سویا در رده‌ی چهارم قرار دارد که با توجه به شرایط جدول و اختلاف امتیازات، حضورش در بازی‌های اروپایی فصل آینده مسجل شده و مطمئناً تلاش خواهد کرد تا با کسب امتیاز از رئال، جایگاهش برای کسب جواز مسابقات لیگ قهرمانان اروپا را حفظ کند.

دیگو آلوز که خبرهایی مبنی بر مصدومیت‌اش وجود داشت به این دیدار رسیده و از دروازه‌ی والنسیا محافظت خواهد کرد. به این ترتیب رودریگو تنها غایب خفاش‌ها در این دیدار خواهد بود که این دیدار را به دلیل محرومیت از دست داده است.


آمارهایی که باید بدانیم:

این دو تیم تاکنون 191 بار به مصاف هم رفته‌اند که مادریدیستا در این دیدارهای تاکنون 99 پیروزی و 38 تساوی مقابل والنسیا کسب کرده‌اند. والنسیا نیز در 54 بازی موفق به شکست رئال مادرید شده است.


آخرین برد والنسیا در سانتیاگو برنابئو به هفت سال پیش برمی‌گردد.


رئال مادرید 5 بازی اخیرش در لالیگا را با برد پشت سر گذاشته است.


والنسیا در 5 بازی اخیرش در لالیگا، سه پیروزی و یک شکست و یک تساوی را در کارنامه‌اش ثبت کرده است.


رئال مادرید در 13 مسابقه از 14 بازیِ خانگیِ اخیرش، پیروز میدان بوده است.


والنسیا در 3 بازی اخیرش برابر رئال، حداقل 2 بار موفق به گشودن دروازه‌ی کهکشانی‌ها شده است.


ترکیب احتمالی دو تیم:

Preview - Real Madrid Vs Valencia (Probable Lineups) (2015.05.09).jpg


پیش‌بینی:

والنسیا در حالی پای به سانتیگا برنابئو می‌گذارد که سویا با 3 امتیاز کمتر در تعقیب این تیم است. در حقیقت در بازی‌های باقیمانده، میان والنسیا و سویا، برای کسب جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا رقابتی نزدیک وجود خواهد داشت و به همین دلیل خفاش‌ها در مصاف با رئال با تمام وجود بازی خواهند کرد. اما کارلتو و شاگردانش نیز در خانه تیمی بسیار خطرناک‌تر هستند. به همین دلیل ما این بازی را1-2به سود مادریدی‌ها پیش‌بینی می‌کنیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 18 ارديبهشت 1394 | 22:20 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.