کومان: رونالدو هیچ گاه نمی توانست در انگلیس 50 گل به ثمر برساند

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کومان: رونالدو هیچ گاه نمی توانست در انگلیس 50 گل به ثمر برساند

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کومان: رونالدو هیچ گاه نمی توانست در انگلیس 50 گل به ثمر برساند

رونالد کومان، سرمربی باشگاه ساوتهمپتون، معتقد است که ستاره پرتغالی باشگاه رئال مادرید، هیچ گاه در لیگ جزیره نمی توانست به 50 گل زده برسد.

طرفداری- سرمربی هلندی باشگاه ساوتهمپتون با لیگ اسپانیا آشنا می باشد و خودش نیز 6 سال در بارسلونا بازی کرده است. وی در والنسیا هم تجربه مربیگری دارد. کومان اذعان کرده است که، اگر رونالدو در لیگ برتر انگلیس بازی می کرد، نمی توانست به این تعداد گل زده دست پیدا کند. وی در این مورد به سایت رسمی فیفا گفت:

همه می دانند که لیگ هلند سطح پایین است. ولی حتی در خود اسپانیا نیز رقابت بسیار سطح بالایی وجود ندارد. برای مثال کریستیانو رونالدو با این که بازیکنی فوق العاده است، ولی به نظر من اگر هنوز هم در لیگ انگلیس بازی می کرد، نمی توانست هر فصل 40 یا 50 گل به ثمر برساند و کمتر از این ها گل می زد.

رونالد کومان در ساوتهمپتون فصل فوق العاده ای داشته است. به طوری که این تیم امیدوار است در بازی های آینده خود پیروز شده، به لیگ اروپا صعود کند.

در اینجا یک چهارچوب کاری قوی وجود دارد. آکادمی باشگاه ساوتهمپتون بسیار عالی است. همچنین امکانات این تیم بسیار فوق العاده می باشد. باشگاه به دنبال ایجاد آینده ای روشن است و برنامه های بسیار بلند مدتی را در درستور کار خود قرار داده اند. بسیار خوشحال هستم که بخشی از این جریان می باشم. همان ابتدا نیز احساس کرده بودم که، این باشگاه به درد من می خورد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 17 ارديبهشت 1394 | 23:3 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.