الگری: بسیار خوشحالم؛ جوانانم شایستگی شان را نشان دادند

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

الگری: بسیار خوشحالم؛ جوانانم شایستگی شان را نشان دادند

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

الگری: بسیار خوشحالم؛ جوانانم شایستگی شان را نشان دادند

سرمربی باشگاه یوونتوس از پیروزی امشب شاگردانش برابر تیم فوتبال رئال مادرید راضی و خوشحال است.

طرفداری - به گزارش فوتبال - ایتالیا مکس آلگری سرمربی باشگاه یوونتوس در پایان دیدار حساس امشب شاگردانش برابر رئال مادرید از نمایش بیانکونری ها و کسب پیروزی 2-1 برابر حریف قدرتمند خود ابراز رضایت کرد.

از کاری که جوانانم انجام دادند، بسیار خوشحالم. آن ها امشب به خوبی پاداش تلاش فراوان شان را گرفتند. به هیچ عنوان آسان نیست که در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر تیمی همچون رئال مادرید به پیروزی برسید. ما با جدیت فوق العاده ای در میدان حاضر شده و به آن ها تقریبا اجازه ندادیم که کار خاصی انجام دهند، البته که باید بگویم علی الخصوص در نیمه اول بازی می توانستیم به مراتب بهتر بازی کنیم

واقعا حیف شد که فرصت دقایق پایانی یورنته از دست رفت، اما با این وجود هم از کسب پیروزی حتی با حداقل اختلاف برابر رئال مادرید رضایت دارم، حالا ما یک هفته زمان داریم تا خود را آماده مبارزه در مادرید کنیم.

ما این فصل لیگ قهرمانان را در شرایط متفاوتی نسبت به سری آ آغاز کردیم. تیم نیاز دارد که در این گونه بازی ها خونسرد تر و بالغ تر عمل کند زیرا که در این سطح دیگر 90 دقیقه فشار بر حریف و به ثمر رساندن 10 گل امری غیر ممکن است. پیش بینی بازی حریف در جریان مسابقه کلیدی است. شما باید در زمان هایی بازی را آرام کرده و در هنگام مناسب به سمت دروازه حریف حمله ور شوید و خوشحالم که در مجموع از این حیث پیشرفت زیادی نسبت به ابتدای فصل داشته ایم

تغییر سیستم از 2 - 1 - 3 - 4 به  2 - 5 - 3؟ چه قدر سوال می پرسید! مسابقه تازه تمام شده و شما مرا سوال پیچ کرده اید. اعتقاد دارم که بازیکنانم امروز با چهار مدافع خیلی خوب دفاع کردند. برای من بسیار دشوار بود که آندرآ ( بارتزالی) را بیرون بگذارم. متاسفانه بونوچی در همان دقایق نخست کارت زرد دریافت کرد و من نمی خواستم که پیرامون اخراج او خطر کنم. برای همین بارتزالی را به زمین فرستادم تا در کنار او حاضر باشد و آندره آ نیز پس از ورود به زمین عالی کار کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 16 ارديبهشت 1394 | 11:5 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.